Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Turnerings CMS-system til LAN

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Brønderslev
Tilmeldt 26. Feb 13
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg søger hurtigst muligt nogle gratis CMS-systemer eller plug-ins til evt. Wordpress. Som tillader at have flere turneringer på en hjemmeside med turneringsplan, næste kampe, og tilmelding osv.

Grunden til dette er at jeg sammen med nogle andre skal afholde i LAN for ungdommen i Hjørring, på fredag. Til dette LAN afholder vi så adskillige turneringer. Normalt beder vi folk om at tilmelde sig personligt ved os, men desværre må vi konstatere at denne metode ikke fungere optimalt, da der simpelthen er for lidt som tilmelder sig. Derfor vil vi gøre det lettere denne gang, så man bare skal smutte ind på en hjemmeside og tilmelde sig. Dette har vi også prøvet en smule til forrige LAN hvor folk tilmeldte sig via en formular. Men hvis det var muligt at gøre processen nemmere og mere automatisk så ville det være rigtig godt. 

Tilmeldt 21. Aug 14
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 16:09

Tilmelding via sms kunne være en ide. Det er noget folk kan gøre når som helst og hvor som helst. og i kan markedsføre uden at bruge et link til et website.

Du kan gratis oprette en sms gateway på fortumo.com og tage mellem 0 og 50 kroner for tilmelding.

Tilmeldt 10. Sep 07
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 18:37
Fra Silkeborg
Tilmeldt 23. Feb 13
Indlæg ialt: 169
Fra  Smykkelivet.dk I/S Skrevet kl. 19:01
Challonge virker.
Fra Brønderslev
Tilmeldt 26. Feb 13
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 09:00

Tak for svar jeg har valgt at bruge Challonge :-)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)