Hej Iværksætter folk.
Jeg ved det er lidt usædvanligt, but here goes...
Skulle der være nogen derude der mangler en Apple nørd der også er ekstrem kreativ og idérig, så søger jeg arbejde fra dags dato. (Århus området)
Nogle af mine kompetencer:
Opsætning, fejlfinding og problemløsning af OSX på et alle plan og med meget erfaring.
God erfaring med div. Apple og Adobe software, samt andre kreative programmer + det løse,
Har undervist i Apple Hardware/software samt 3. parts udstyr der kan bruges under OSX,
Stor erfaring med at arbejde med mennesker/kunder både telefonisk, personlig og pr mail.
Har hjulpet en del til i det kreative miljø (pro bono) i Århus med bl.a video, lyd, grafik og OSX.
Jeg er udbredt en af de personer der evner at tænke uden for gængse rammer og finde på alternative løsninger,
det være sig bl.a med kommunikation, elektronik og mekanik.
Skulle der være nogen der er interesseret, er i meget velkommen til at kontakte mig, evt. for en uddybning af ovenstående.
I kan også lige slå et smut forbi min hjemmeside for skøre idéer og se hvad jeg bruger noget af fritiden på: www.c-h-a-o-s.com (hvor jeg på kort tid har etableret en årlig nominel hitrate på godt en mill.
Sidst skal det vist også lige nævnes at jeg er finalist ved Danfoss Innovation Camp 2007 (Finale sidst i Nov.)
Mvh. Jonas Krøyer, email: jkroyer (emailtegn) mac.com