Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Betalingsgateway til hjemmesiden

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Allerød
Tilmeldt 27. Dec 11
Indlæg ialt: 794
Fra  Ordklar.dk Skrevet kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg overvejer meget at for betalingsgateway til hjemmesiden, Vil høre om du netop har nogle forslag til betalingsgateway til en hjemmeside som er bygget fra bunde, hjemmesiden har ingen SSL.

Grunden til at jeg netop søger efter betalingsgateway til hjemmesiden det er fordi jeg vil lig nogle flere timer i det og samtidig vil jeg også gerne tjene lidt på siden snart :)

Håber du har nogle gode forslag?

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Feb 13
Indlæg ialt: 119
Fra  Studiesalg.dk Skrevet kl. 22:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg bruger ePay som jeg er virkelig tilfreds med. Absolut fænomenal service, og priser er udmærket - dog en anelse dyrere end fx. quickpay.

Til gengæld har de som nævnt en super service, nemme at snakke med, og designet synes jeg personligt også er en del pænere end quickpay.

Det er relativt nemt at integrere.

Omkring SSL, er pointen med en betalingsgateway er nemlig at der ikke er nogle sikkerhedskrav til din hjemmeside, da de har alle de certificeringer der kræves. Epay har desuden også god dokumentation omkring integreringen.

Held og lykke med det

www.easify.dk

Freelance webprogrammør med 12 års erfaring til 399,- i timen. Ekspertise indenfor PHP, MySQL, samt frontendudvikling.

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 859
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 23:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Bruger selv quickpay. Og er yderst tilfreds. Og det har været nemt at opsætte under mine prestashop systemer.

Og bestiller du lige efter et kvartal. Så får du resten af kvartalet gratis. Og det er jo meget godt da der er ventetid på at blive godkendt til at modtage kort på siden.

Mvh. Kim

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 01:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

De fleste betalingsgateways har vel muligheden for at du enten kan bruge deres standard popup betalingsvindue, eller bruge deres API og lave dine egne betalingsforms etc. Jeg har valgt det sidste, da jeg godt kan lide at have betalingsdelen i mit eget design, og selv kunne definere alt omkring betalingsdelen. Hvis du bruger et API og selv laver betalingsformularen etc. skal/bør du benytte SSL. Jeg mener at nogle gateways har krav til det, men det står i deres vilkår.

Hvis du vil tilføje SSL er det nu ret nemt. Hvis du bruger et webhotel har de fleste hosting firmaer mulighed for at tilføje det for et meget lille beløb. Har du din egen server (eks. virtuel eller cloud), er det ikke meget besværligt. Jeg har aldrig installeret et SSL certifikat på en server før, og det tog mig under en time.

Men hvis ikke dine brugere gemmer data på din side, er det nok ikke nødvendigt med SSL. 

Mvh Carsten

Fra København
Tilmeldt 13. Jul 14
Indlæg ialt: 21
Fra  Select Nordic Skrevet kl. 04:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej Jesper :)

Jeg synes du skal tage, og kigge på Select Nordic som et potentielt betalingsgateway. Det er en ny betalingsløsning, som lanceres her snart. Du kan faktisk allerede skrive dig op, så du får besked lige så snart det sker.

Hjemmeside: www.SelectNordic.dk

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 08:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville tage et kig på Paymill eller Stripe - de har begge 2 en god implementering, og passer fint ind på de fleste sider - og du kan endda style dem hvis du ønsker ved brug af simpel HTML og CSS.

Data bliver gemt på PCI-DSS compliant servere, og går aldrig gennem din server - alt kryptering af informationer sker på brugerens computer, og ved brug af javascript laves der så et API kald til paymill eller stripe - som sender de nødvendige info.

Dog vil jeg stadig anbefale SSL - om du gemmer data eller ej, mest fordi uanset hvordan løsningen er implementeret - ville jeg aldrig indtaste mine info gennem en side der ikke har SSL kørende, og de fleste udbydere idag - supportere i det mindste SNI.

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 354
Fra  QuickPay Skrevet kl. 09:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Carsten Jacobsen:
Hvis du bruger et API og selv laver betalingsformularen etc. skal/bør du benytte SSL.

... samt PCI-certificeres.

Carsten Jacobsen:
Men hvis ikke dine brugere gemmer data på din side, er det nok ikke nødvendigt med SSL

jo, og man er stadig underlagt PCI.

Det er ikke et spørgsmål om hvad man gør - det er et spørgsmål om hvad man har mulighed for.

Carsten Jacobsen:
Jeg har aldrig installeret et SSL certifikat på en server før, og det tog mig under en time.

Nu er jeg helt tryg omkring din håndtering af kortdata og sikkerhed - sorry :)

vh

thomas jensen

Fra Roskilde
Tilmeldt 18. Apr 08
Indlæg ialt: 251
Fra  Skjoldby & Co ApS Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er også Quickpay bruger og har ikke en finger at sætte på det. Er yderst tilfreds.

Fra Aabenraa
Tilmeldt 18. Jan 11
Indlæg ialt: 501
Fra  DC-Invest Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper,

Jeg kan hjælpe dig med betalingsgateway og indløsningsaftalen, da vi selv er indløser.
Send mig en mail, eller PB, så kan vi tage den der fra, så vi ikke skal skrive om detaljerne her i debatten.

Mvh.
Danny Christensen

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Jensen, Quickpay:

Nu er jeg helt tryg omkring din håndtering af kortdata og sikkerhed - sorry :)

vh

thomas jensen

Jeg bruger Stripe, jeg opbevarer ingen kortdata overhovedet. 

Mvh Carsten

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)