Fremtoning betyder alt og et profilbillede af en halvtyk nøgen mand er desværre ikke en mulig samarbejdspartner i min verden. Men fint nok hvis du vil bruge manden?
Fremtoning betyder alt og et profilbillede af en halvtyk nøgen mand er desværre ikke en mulig samarbejdspartner i min verden. Men fint nok hvis du vil bruge manden?
Det er helt fint ... jeg har heller ikke på nogen måde lyst til at arbejde sammen med snerpede mennesker som dig :-)
Derudover er jeg hverken nøgen eller halvtyk på billedet, nøgenheden står din egen fantasi for - jeg ved ikke hvilke tanker du gør dig oppe i hovedet, men det er under alle omstændigheder for egen regning. Min BMI ligger derudover på over 40, og dermed er jeg fed ... ikke halvtyk - og det er desuden ikke noget jeg lægger skjul på.
Siger personen, som ik en gang selv har et profilbilled på... Tankevækkende!
Og du har ret, jeg samarbejder skam heller ik med overfladiske og arrogante personer, så der kommer aldrig en bestilling herfra i din butik :) Iøvrigt en kommentar, som jeg slet ik forstår, at du vil lægge navn til, men Design by Hagbart er åbenbart stedet, hvor pli ik findes...
Mikkel sidder rigtig nok i bar overkrop - I hvert fald det øverste af den, på billedet. - At kalde det for en nøgen mand synes jeg er noget af en overdrivelse... Du må have travlt med at klage over nøgenhed i svømmehallen.
Jeg tror du skal holde op med at læse indlæg omkring dildoer, tror det pirre din fantasi for meget.