Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er du godt kendt i Aarhus

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 8. Aug 14
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Paw Jeppesen:

der er selvfølgelig også der hvor McD holdt til over for Salling, men det er jo selvfølgelig på strøget Wink

Så vidt jeg husker så koster den del af bygningen 25 millioner. Og det er for meget i forhold til vores første test restaurant.

Men endelig bare kom med flere inputs.
Tilmeldt 11. Sep 13
Indlæg ialt: 62
Fra  dims Skrevet kl. 13:20

Nu ved jeg ikke hvad budgettet er, men både Åen, Strøget og MP Bruuns Gade er præget af stor konkurrence, ligesom huslejen ved fx. Åen er voldsomt høj.

Mejlgade/Skolegade vil blive det der binder havnen og byen sammen i fremtiden, så det vil være et godt bud herfra.

Derudover er både Øgaderne og Trøjborg områder hvor der bor rigtig mange mennesker og har meget lille udvalg når det kommer til mad.

Rigtig god vind

Tilmeldt 8. Aug 14
Skrevet kl. 13:43
Tusind tak allesammen.
Det bliver til endnu en tur til Aarhus og kigge rundt på de forskellige adresser.

Så har i ellers noget at tilføje så skriv endelig.

Havde også kig på busterminalen men der er bare så stor uklarhed omkring flytning af denne til Banegårdspladsen. Der bliver sagt at når busterminalen flytter vil området blive lavet til torvehandel/markedsplads men lidt svært hvad der vil ske i forhold til menneske mængde m.m. Nogen derude der ved noget?
Fra Aarhus
Tilmeldt 27. Mar 13
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 15:33

Hej LosAltos

Jeg ville tjekke 4 steder, som jeg personligt mener bliver fremtidens "high-spots" i Aarhus.

1) Omkring det nye Ceres byggeri

2) Det nye havneareal - Aarhus Ø

3) Den nye frederiks Plads i Aarhus (bag Brunns)

4) Ved filmbyen og de tilhørende arealer

Tilmeldt 8. Aug 14
Skrevet kl. 17:32
Nikolai Brix Laursen:

Hej LosAltos

Jeg ville tjekke 4 steder, som jeg personligt mener bliver fremtidens "high-spots" i Aarhus.

1) Omkring det nye Ceres byggeri

2) Det nye havneareal - Aarhus Ø

3) Den nye frederiks Plads i Aarhus (bag Brunns)

4) Ved filmbyen og de tilhørende arealer

Tak Nikolai og det bliver også 4 steder vi blandt andet vil besøge i morgen.
Tilmeldt 8. Aug 14
Skrevet kl. 19:09

Men som du selv siger så er det steder som vil blive nye spots i fremtiden.

Vi vil skam også kigge nærmere på dem men vores første restaurant skal forhåbenligt være oppe og køre inden de næste 6 måneder.

Men endelig bliv ved med at komme med inputs. Også hvis i har noget godt eller skidt og sige omkring nogen af de steder der allerede er nævnt.

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)