|
Jamen jeg skal da glædeligt være den første.
Vi anvender på nuværende tidspunkt ikke web statistik. Det er bestemt noget vi planlægger, men pt. er der så meget andet at se til.
Held og lykke med din lille undersøgelse :-)
|
Jamen jeg skal da glædeligt være den første. Vi anvender på nuværende tidspunkt ikke web statistik. Det er bestemt noget vi planlægger, men pt. er der så meget andet at se til. Held og lykke med din lille undersøgelse :-) |
Bruger Google Analytics - både til firmaets website + de 2 private sites jeg roder med i fritiden. Kunne ikke leve uden. |
Nye indlæg på min online marketing blog hver tirsdag
Helt enig med Joakim. Det er ikke til at leve uden, og Google er en ganske fin løsning at vælge. Et super værktøj til at finde ud af hvad der interesserer dine kunder, og hvad der ikke gør. Kan slet ikke forestille mig at nogle kan køre en webshop uden det... |
Bruger også udelukkende Google Analytics til alle mine sider. Ville heller aldrig undvære. Ikke nok med at jeg kan se hvor mange besøgende der har været, så kan jeg også se hvor de kommer fra, hvilke ord de har brugt for at finde mine sider (eller endda undersider, da jeg benytter specielle koder på udvalgte under grupper af diverse websites). Derudover kan du se hvor folk har fokus (klikker på dit site) ved hjælp af deres "heatmap". Det er simpelthen genialt og ikke mindst fordi det er gratis. |
Medstifter af Marketers.dk - Danmarks Affiliate Marketing Forum
Tak for rådet ! Nu er vi også gået igang med Google Analytics, det bliver helt sikkert spændende med noget detaljeret statistik.
|