Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af bogholderi/rådgivning som studerende

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Aug 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle, jeg studerer økonomi på snart 6 semester ved SDU. jeg har overvejet at starte et bogholderi som kan hjælpe med bogføring og andre økonomiske opgave som mindre virksomheder kunne have brug for, forecast, budget, produktions planlægning, optimering osv. jeg vil mene jeg har de rette kvalifikationer til at udfører sådanne job, jeg har top karakter i de fag, men ingen reel erfaring. 

Vil i mene der er et marked for en som mig som er studerende og ikke har de store udgifter og derved kan gøre det billigt, bare i det hele taget vil alle jeres inputs være guld værd. 

Og går det når jeg ingen reel erfaring har?

Tak

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46429
Fra  John Hannover Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :

ja forudsat du kan dine ting er der masser der kan tjene penge på regnskabshjælp - ikke alle lige mange, men det er jo at komme igang. Vær ærlig om hvad du er og kan og tænk på at du bør ha en forsikring. Der findes foreninger af bogholdere man kan være tilknyttet mig bekendt, og derigennem på en rimelig ansvarsforsikring mod rene fejl

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 20. Aug 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:

ja forudsat du kan dine ting er der masser der kan tjene penge på regnskabshjælp - ikke alle lige mange, men det er jo at komme igang. Vær ærlig om hvad du er og kan og tænk på at du bør ha en forsikring. Der findes foreninger af bogholdere man kan være tilknyttet mig bekendt, og derigennem på en rimelig ansvarsforsikring mod rene fejl

Tak John, jeg er også kun i ide fasen, og ja som du siger skal jeg sætte mig ned og finde ud af hvad er det præcis jeg kan så jeg ikke bevæger mig ud på dybt vand. 

Så det jo det med at skaffe sig kunder osv. er det næsten idiotisk ikke at bruge sider som Agera til det?

Fra Skødstrup
Tilmeldt 1. Aug 14
Indlæg ialt: 8
Fra  e-hedevang Hedevang Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars

Du kunne jo indgå i et samarbejde med en erfaren bogholder der også arbejder med Nystartede virksomheder.

MH Erling Hedevang

Tilmeldt 20. Aug 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Erling Hedevang:

Hej Lars

Du kunne jo indgå i et samarbejde med en erfaren bogholder der også arbejder med Nystartede virksomheder.

MH Erling Hedevang

Mener du som ansat eller freelance, hvor jeg får opgaver gennem den erfarne bogholder? :)

Fra Skødstrup
Tilmeldt 1. Aug 14
Indlæg ialt: 8
Fra  e-hedevang Hedevang Skrevet kl. 17:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Som Freelance. Udfordringen med mindre og små firmaer er omkostningen til konsulenter hurtigt bliver en stor post.

Din mulighed er måske at kunne levere en billigere ydelse end Revisor og Advokater men uden ansvar, jeg ved ikke hvor du kan få en forsikring.

FFB er en forening for bogholdere der skal godkendes for at kunne forsikres.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)