Hej
Lidt hjemmestrikagtig. Hvis du vil sælge et "luksusprodukt" som champagne og komme godt over disken med varerne skal du ligne noget prof og ikke ligne en, der ligeså kunne sælge søm og hængsler. Jeg er selv umådelig glad for de lækre bobler, men det er ikke din side jeg gad at købe flaskerne på. Nu skal man gerne adskille sig fra konkurrenterne og helst til det bedre. Prøv engang at lave en søgning på champagne og se hvilke leverandører, som kommer frem. Nogle af dem er langt mere fremme i skoene end dig.
Der er MASSER af vinhandlere og mange af dem er efterhånden også på nettet med sider, som funker.
Tjek evt. zirena.dk Ikke en fantastisk visuel oplevelse men der er styr på sagerne og man er ikke i tvivl gode med billeder i høj opløsning samt gode forklaringer og henvisninger. Få inspiration.
Der skal være mere information om produkterne når man klikker dem frem. Nuværende er for tyndt. Du har vel mere end et champagnehus på vej i butikken? eller skal 'champagneslottet' forståes bogstaveligt? Ét slot.
Når jeg klikker på forside bliver den blank.
Dine handelsbetingelser ligner noget, som du blot har copypastet. Du omtaler varen, som om det kunne være en transistorradio. Drikkevarer er ikke sædvanligvis omfattet af returret, men tjek lige med forbrugeraftalelovens bestemmelser kap. 3, §5, stk. 3 pkt. 4.
Der er i øvrigt en elendig navigering på din side. Det er svær at finde tilbage til shop, når man er inde på noget andet. Der mangler en menu med oversigt.
Det er en 'ommer'. Du får ikke mig i butikken!
Men held og lykke 
mvh
Heine