Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tjek lige www.champagneslottet.dk

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle i Amino'er

Kan i ikke hjælpe en Web tosse som mig, hvad skal der til for at mit website www.champagneslottet.dk kommer op i niveau med de varer jeg sælger.

På forhånd tak for hjælpen.

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 22:15

Hej

Siden loader alt for langsomt. Topbanneret tager mig 7 sekunder og leftpane 11 sekunder at loade på ADSL. Den største af dem fylder over 200KB. Det skal du nok kigge på.

Mvh Jesper

Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 22:17

Hej Carsten

Nogle hurtige kommentarer:

1. Generelt lidt tyndt med 9 varer på en hjemmeside af den type - du må kunne sælger noget mere.

2. Billederne virker lidt dårligt - de er meget små - jeg vil gerne nemt kunne se billeder i STOR størrelse.

3. Jeg vil også gerne se bagsiden af flasken, hvis der er en bagetiket.

4. Du skriver ikke noget om hvor store flaskerne er ? (Jeg går udfra, at de er 0,75 L, men det står der ikke) - kan de fåes i magnum eller større ?

5. Hvad med at skrive noget mere om producenterne - billeder - gør historien mere spændende, således at det er mere end et billede og en kort beskrivelse. Mere sjæl og information, som gør, at det rykker sig fra blot at være en kedelig flaske til en mere spændende historie.

6. Hvad med at kunne sende det som en vingave - pakket pænt ind og med mulighed for at vedlægge en hilsen ?

Skål....og god vind.

/Nordjyden

Fra Hørsholm
Tilmeldt 25. Oct 07
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 22:59
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej Carsten,

min personlige mening er flg.:

• Brug endelig ikke de "levende" bobler du har på dit site, skønt de er "sjove", så er de til stor irritation for brugerens øje.
  • Du har samtidig lavet et site, der er optimeret til en bruger, der bruger en opløsning på ca. 1280 x 1024 hvilket er alt for højt. Du får dermed en "Scroll-bar" i vandret retning og det er noget alle internetbrugere HADER. Brug evt. Googles "Google Analytics" til at finde ud af, hvad dine kunder bruger af browser, indstillinger m.m.
  • Sidst men ikke mindst, så sælger du jo en "luksus-vare" hvilket i min verden betyder, at dit site skal være absolut "stil-rent". Altså et site i rene, klare og simple farver og design.

Alt dette IKKE for at "ditche" dit site, bare en "Web-projektleders" erfaring igennem 8 år.

Mvh
WebRebellen

Fra Kbh
Tilmeldt 12. Aug 06
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 23:37

Hej

Lidt hjemmestrikagtig. Hvis du vil sælge et "luksusprodukt" som champagne og komme godt over disken med varerne skal du ligne noget prof og ikke ligne en, der ligeså kunne sælge søm og hængsler. Jeg er selv umådelig glad for de lækre bobler, men det er ikke din side jeg gad at købe flaskerne på. Nu skal man gerne adskille sig fra konkurrenterne og helst til det bedre. Prøv engang at lave en søgning på champagne og se hvilke leverandører, som kommer frem. Nogle af dem er langt mere fremme i skoene end dig.

Der er MASSER af vinhandlere og mange af dem er efterhånden også på nettet med sider, som funker.
Tjek evt. zirena.dk Ikke en fantastisk visuel oplevelse men der er styr på sagerne og man er ikke i tvivl gode med billeder i høj opløsning samt gode forklaringer og henvisninger. Få inspiration.

Der skal være mere information om produkterne når man klikker dem frem. Nuværende er for tyndt. Du har vel mere end et champagnehus på vej i butikken? eller skal 'champagneslottet' forståes bogstaveligt? Ét slot.

Når jeg klikker på forside bliver den blank.

Dine handelsbetingelser ligner noget, som du blot har copypastet. Du omtaler varen, som om det kunne være en transistorradio. Drikkevarer er ikke sædvanligvis omfattet af returret, men tjek lige med forbrugeraftalelovens bestemmelser kap. 3, §5, stk. 3 pkt. 4.

Der er i øvrigt en elendig navigering på din side. Det er svær at finde tilbage til shop, når man er inde på noget andet. Der mangler en menu med oversigt.

Det er en 'ommer'. Du får ikke mig i butikken!

Men held og lykke Wink

mvh
Heine

"He who has begun his task is half way done. Have the courage to begin!"

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:38

F.eks et ultra fedt design :)

Tilmeldt 3. Aug 06
Indlæg ialt: 605
Skrevet kl. 12:02

Hej.

Sikker nok bare mig men er chanpagne ikke et registret varemærke som man ikke må kalde sig?

Mener jeg læste forleden en restaurent der hed noget med champagne men de måtte ændre navn til noget andet.

Er der noget hold i det? tror heller ikke coca cola ville blive glade for at hedde cocacolaslottet på en side eller ligende.

ja ved ikke om der er noget i den men måske det burde undersøges?

Her er linket: http://www.business.dk/article/20071021/foedevarer/71021018/

mvh

Morten

www.IndustriBasen.dk lastbiler, varevogne, gaffeltrucks og meget andet indefor industrien

Danmarks Online Industri markedsplads

Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 12:10

Hej Morten

Tak for dit input, som virker yderst relevant, vi undersøger sagen.

/Carsten

Tilmeldt 24. Oct 07
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 10:52

Med den type produkter, er det vigtigt at designet er toplækkert.....det synes jeg ikke at det er.

Jeg blev i øvrigt dødskuffet, da navnet havde givet mig et helt andet billede af hvad siden indeholdt. Jeg troede at det var noget med weekendophold på et slot, med masser af champagne eller noget i den stil. Så var det bare en kedelig (sorry) netshop med udgangspunkt i Bagsværd.....øv.....

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)