Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpress booking plugin hjælp.

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 27. Sep 13
Indlæg ialt: 499
Fra  Wordpress support Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

Kim Bødker:

Av Av der var en der fik ondt i røven over at der findes folk der rent faktisk gider at lære fra sig. :-) 

Ja av det var ikke godt at du fik tilbud om hjælp mod betaling

Alt skal da naturligvis være gratis

Du anbefaler vel også kunder at tage deres egne fotos gratis fremfor at bruge Dig

En anden gang kan du ikke betale små 150 kr for lidt hjælp så skriv det skal være gratis

Tilmeldt 1. Mar 13
Indlæg ialt: 471
Fra  Fredericia Fotografen Skrevet kl. 22:49

Det lyder som om du er en person som er blevet ''snydt'' for penge mange gange før, det beklager jeg naturligvis. 
Jeg spørg i et forum fordi jeg går ud fra folk kan hjælpe UDEN betaling. Hvis jeg mente det var en opgave der krævede betaling så havde jeg slået det op som en opgave på Amino, det er sådan jeg bruger Amino, om det er forkert skal jeg ikke kunne sige.

Jeg blev tilfreds med det resultat jeg har fået ud af det.

Håber du kan leve uden de 150 kr, selv om det lyder som et problem for dig. Håber du finder en ny opgave du kan byde på, også måske vinder den. Men du skal helt klart arbejde med din attitude. :-) 

God aften.  

Tilmeldt 27. Sep 13
Fra  Wordpress support Skrevet kl. 22:55

Hvis nu hypotetisk du på et bryllups forum så en annonce

Hjælp fotograf hjælp søges

Går du så også ud fra det er fattig røve der skal giftes der ikke har råd til et par fotos

eller tilbyder du at løse opgaven til en fornuftig pris

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 22:57
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kim Bødker:
Jeg spørg i et forum fordi jeg går ud fra folk kan hjælpe UDEN betaling. Hvis jeg mente det var en opgave der krævede betaling så havde jeg slået det op som en opgave på Amino, det er sådan jeg bruger Amino, om det er forkert skal jeg ikke kunne sige.

Tror langt de fleste bruger Amino sådan, plejer fungere helt fint Yes

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Tilmeldt 27. Sep 13
Fra  Wordpress support Skrevet kl. 23:00

Hej henrik

Helt rigtigt vi burde i dk ikke længere tage penge for arbejde vi skal da bare lave alt gratis

Du kunne jo starte med at fjerne reklamer fra din hjemmeside

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 23:02
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Wordpress Support:

Hej henrik

Helt rigtigt vi burde i dk ikke længere tage penge for arbejde vi skal da bare lave alt gratis

Du kunne jo starte med at fjerne reklamer fra din hjemmeside

Folk får dagligt gratis hjælp og vejledning på Amino, det burde vel ikke komme som en overraskelse ? - Godt nok et stort nummer at gøre ud af at der bliver sagt "Ellers tak" til dit tilbud om at løse opgaven til 150 kr. Og omkring det med at have DK med som grund fungere mindre godt syntes jeg, når du smider en stor del af arbejdet ud af landet ved freelancere.

- Tror ikke vi bliver enige så har ikke grund til at tage den længere, go søndag.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Tilmeldt 1. Mar 13
Indlæg ialt: 471
Fra  Fredericia Fotografen Skrevet kl. 23:09

Jeg vil uden tvivl tilbyde min hjælp, naturligvis mod betaling. Med mindre jeg skulle bruge billederne til min hjemmeside eller lign, så ville der nok være rabat osv.. 

Når det så er sagt, så vil jeg tilbyde at løse opgaven til fx 10.000 kr.

Modtog jeg så et svar fra personen der havde oprettet annoncen hvor der stod '' ellers tak ''

Så vil jeg ALDRIG begynde at hugge ned på en af den grund - Gør jeg det, ( som du gør ) så er man da sikker på man skræmmer en del potentielle kunder væk.

Jeg er enig i at jeg vil tilbyde at løse opgaven, men jeg vil ikke blive Hr. Gnavpot hvis jeg ikke fik opgaven. :-) 

Tilmeldt 27. Sep 13
Fra  Wordpress support Skrevet kl. 23:12

Hej henrik

Godt ord igen

Det med dine reklamer var måske lidt ved siden af

i virkeligheden skulle vi bare i dk lave det så udviklere som har erfaring med eks udvikling

og har brugt tid på at lære det

Jamen vi skal da bare stå standby og løse gratis opgaver

Jeg spurgte Kim hvor tit han tog ud og tog gratis fotos ved bryllups det svarede han så ikke på

Men jeg satser på det ikke er ret tit uanset om det er

små bryllups hvor parret anser det bør være gratis

Fra Ringsted
Tilmeldt 22. Oct 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 23:42

Wordpress Support:

Alt skal da naturligvis være gratis

Du anbefaler vel også kunder at tage deres egne fotos gratis fremfor at bruge Dig

En anden gang kan du ikke betale små 150 kr for lidt hjælp så skriv det skal være gratis

Man kan argumentere for at grænsen mellem det at gøre en tjeneste kontra at skulle have freelance-timer er en smule udefinerbar, i og med vi har vores egne holdninger omkring vores arbejde. Mit mål er bestemt ikke at skade din (og andres) forretning ved at tilbyde samme service gratis, men nu havde jeg lige de 2 minutter forespørgselen krævede, og dem valgte jeg så at give ham gratis. Jeg forventer intet til gengæld, men hvis nu jeg kommer i en situation i fremtiden, hvor jeg står og mangler hjælp til noget omhandlende fotografering, så kunne der da være en chance for, at Kim havde lyst til at hjælpe mig med dette.

Jeg har ikke i sinde at udvikle avancerede løsninger gratis for Amino'er, men når det handler om så små ting som denne, så hjælper jeg med glæde, i det omfang jeg kan, så længe jeg har tid/overskud til det.

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)