Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg bliver truet til at betale 1000,- dkk tilbage.

Side 4 ud af 10 (97 indlæg)
Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 15:49 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

rainerbay:
Jeg truer ikke Emil andet end at jeg følte mig dårligt behandlet og jeg vil nok sige; SPECIELT at han ikke gad svare på mine mails, det var rent faktisk det der "pissede mig af". Som eksempel så kunne man måske forestille sig at han kørte en ny runde med reklamen som et "plaster på såret", måske han igen havde fået solgt en raklame til mig i fremtiden.

Hvis ellers den mail han viser i første indlæg passer, så mener jeg faktisk også at du er på tynd is. - Og så skal man generelt bevæge sig varsomt.

Det store spørgsmål her er jo, om du er uenig i, at han har leveret hvad han har lovet.

Hvorfor skulle han køre en runde mere, hvis du har fået det link du har købt?

Jeg er meget enig med de andre i, hvad det er for en vare han sælger, og hvad han burde overveje. - Men det er ikke essensen. Essensen er, om du har fået leveret den vare du har købt. Du afgør jo selv, om du køber flere varer i fremtiden!

Jeg tror stadig i begge er bedst tjent med at holde jeg langt fra videre forløb omkring noget som helst i denne sag.

Fra København
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 524
Skrevet kl. 15:50 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er vel heller ikke lovligt at sælge produkter for 150.000 kr uden moms.

God økonom/regnskabsmand. Stor erfaring fra mange brancher og lande. Kontakt mig ved behov for regnskab  / økonomistyring til rimelig pris. Også god sparringspartner.

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 15:51 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Claus Møller:

Det er vel heller ikke lovligt at sælge produkter for 150.000 kr uden moms.

Nej. :-)

Med mindre det er fragt eller forsikringer. :-)

Det KUNNE være det var 150.000 ex. moms.

Tilmeldt 7. Jun 14
Indlæg ialt: 49
Fra  ingen firma Skrevet kl. 15:53 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Solgt produkter for 150.000 uden moms? Er det så ikke på tide at finde en måde at få det CVR nr på?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:57 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

hovsa... Endnu en misforklaring fra min side... :D

Har tilmeldt mig coolstuffs affiliate program og der har jeg igennemen mine links genereret et salg på 150.000 ex. moms??? tror jeg det hedder... :-)

Mvh 

Tilmeldt 17. Mar 13
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 16:41 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Carsten,

Ja, du har da delvis ret i hvad du skriver men jeg tror nok også det handler mere om god forretningsskik og egentlig nok ikke så meget om tusinde kroner når det kommer til stykket. Etik og god moral er aldrig dårligt hvis man skal have gode kunder.

Men jeg synes det var godt at Emil lagde indlægget så vi kan få noget debat og så også HAN (udover mig selv) kan kære lidt af det hele.

vh
Rainer

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 16:51 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

rainerbay:
Ja, du har da delvis ret i hvad du skriver men jeg tror nok også det handler mere om god forretningsskik og egentlig nok ikke så meget om tusinde kroner når det kommer til stykket. Etik og god moral er aldrig dårligt hvis man skal have gode kunder.

Jamen nu bevæger vi os jo egentlig over i en helt anden diskussion... - Noget om etik og moral. - Det er jo emner der er lige så mange meninger om, som der er mennesker. Så at diskutere det giver ikke rigtig mening.

JEG SYNES ikke man kan kalde det umoralsk at der leveres det der er aftalt. JEG SYNES derimod det er umoralsk at ville have pengene tilbage for en vare man har fået. - Oven i købet i et liden flatterende sprog.

rainerbay:
Men jeg synes det var godt at Emil lagde indlægget så vi kan få noget debat og så også HAN (udover mig selv) kan kære lidt af det hele.

Ja, så kom der jo alligevel noget ud af de 1.000,- kr. :)

Tilmeldt 17. Mar 13
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 17:02 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Carsten,

*smiler*.... ja, jeg synes faktisk jeg har fået for omkring 5.000 DKK gode points i denne sag så de 1.000 er godt givet ud. I øvrigt håber jeg også at den omtalte reklame-leverandør har lært lidt af sagen.

vh
Rainer

Tilmeldt 14. Jun 11
Indlæg ialt: 154
Skrevet kl. 17:17 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Carsten Kvist:
JEG SYNES ikke man kan kalde det umoralsk at der leveres det der er aftalt. JEG SYNES derimod det er umoralsk at ville have pengene tilbage for en vare man har fået. - Oven i købet i et liden flatterende sprog.

Problemet er bare at han i mange forskellige tråde herinde skriver at han har over 100.000 likes på facebook sider, og hvis folk tror at man får vist sit opslag til 100.000 personer, så bliver man slemt skuffet. Opslaget bliver måske kun vist til max. 10-15.000 personer hvor måske 70-80% ikke har nogle interesse i reklamen, så vi nede på meget få mennesker hvor reklamen er relevant. Jeg tror du havde fået meget mere ud af dine 1000 kroner hvis du havde brugt dem på facebooks egne annoncer. Hvis man skal have vist den til alle 100.000 likes, så skal Emil jo betale Facebook for annoncering, og det kan man ikke klare med 1000 kr.

Emil kan jo se på sine oplaget hvor mange personer opslaget er kommet ud til, det kan han jo poste herinde eller til ham som har købt annoncen

Derudover er Emil god til at fortælle hvor mange der har set forskellige opslag/reklamer, men det er jo fordi det er et sjovt billede eller video som folk deler - men da ikke en reklame.

Så hvis han lovede at reklamen blev vist til over 100.000 personer, så har vedkommende ikke fået som lovet - hvis han har lovet at poste det på sine facebook side, så har han jo fået det han betalte for, og så er vi tilbage om hans markedsføring overhovedet kan bruges til noget, og det er en helt anden snak

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 17:21 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er udmærket klar over problemstillingen... Men det ER altså ikke noget nyt, omkring købelikes på FB.

At købe en annonce i BT betyder heller ikke at alle BT's abonnenter læser den!

WOWWOW:
Så hvis han lovede at reklamen blev vist til over 100.000 personer, så har vedkommende ikke fået som lovet - hvis han har lovet at poste det på sine facebook side, så har han jo fået det han betalte for, og så er vi tilbage om hans markedsføring overhovedet kan bruges til noget, og det er en helt anden snak

Præcis! - Og det vi vist er ved at være kommet frem til er, at han har lovet at poste et link. Og har gjort det.

Side 4 ud af 10 (97 indlæg)