Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kontorlokaler søges. PISSE SVÆRT!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Jul 11
Indlæg ialt: 428
Skrevet kl. 01:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Ja, som overskriften hinter. Jeg har forsøgt at finde et kontorlokale til et 3-4 mandshold, i udkanten af København - samt Indre København, men uden held.

Jeg søger nemlig et cirka 80kvm lokale, med cirka 300-350 kr pr kvm(Aflukket lokale). Efter at have søgt i et par måneder, så har endelig kommet til den konklusion - at vi simpelthen som Iværksættere i København mangler flere lokaler, til en Iværksætter standard. Er der nogen herind der kan hjælpe. Næsten alle online portaler, er blevet taget i brug. Men stadig intet held.

Nogen der kan hjælpe ?

Fra Brønderslev
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 514
Fra  Daltek IVS Skrevet kl. 08:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Det er altså også en temmelig lav pris vi taler om. Det er 28.000 årligt, altså lidt over 2000 om måneden.

Det kan godt være du bliver nødt til at skrue lidt op for budgettet på denne del. 

Hvis du ikke har besøgt dem så tag ind og besøg københavns erhvervsservice som er en del af startvækst.dk 

http://startvaekst.dk/vhhr.dk/Kobenhavn_Kommune

Den lokale startvækst her hvor jeg er har adskillige lokaler de lejer ud. 

Fra Kasangulu, DR Congo
Tilmeldt 17. May 14
Indlæg ialt: 14
Fra  DLF Rosen Skrevet kl. 09:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er udkanten af København?

Startede noget projekt op sidste år og nu er vi ret mange nørder der render rundt og laver alt muligt.

Tilmeldt 30. Mar 11
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Som de andre skriver så er det prisen den er gal med.

medmindre udkanten af København menes Lolland :)

der bør være til at finde noget til omkring 5-600 kr. i stor københavn

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lige lejet en kælder til 325kr/kvm i København, meget centralt...

Men der er ikke køkken eller toilet tilgængeligt, og der er store fugtproblemer og kønt er det heller ikke.. så hvis man kan gå på kompromis kan det godt lade sig gøre :-)

Jeg ved at hvis man søger i København NV kan man også få noget til 4-500/kvm, men jeg tror du skal lidt højere op end 80kvm

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)