Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

E-conomic eller Saldi, hvad er bedst???

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 18. Jan 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvilket regnskabsprogram er bedst til en lille tøjbutik?:-) skal være nemt og idiotsikkert :-)
Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Belinda,

Jeg ville prøve at stille nogle anderledes spørgsmål. 

Når du skal åbne tøjbutik, så har de fleste som handler tøj en række krav omkring deres it og hvad de gerne vil styre.

I din branche er der ofte fokus på 

- Varianter, dvs. tøj og farve

- Stregkoder

- Lagerstyring

e-conomic er ikke godt til varianter, for det har de nemlig ikke. Om Saldi har er jeg ikke så 100% skarp på.

Vi har med vores kasseløsning fra Amero, udviklet lagerstyring specifik og målrettet til enkelt butikker og mindre kæder med mulighed for lagerstyring, stregkoder, varescanning.

Når  varene er solgt på kassen overfører vi så salgsdata til e-conomic, og sparer tid på din bogholder og du slipper for det rigtigt kedelige tastearbejde.

Du er velkommen til at læse lidt mere på vores hjemmeside omkring kassesystem, eller ringe og snakke med en konsulent som kan rådgive dig.

Mvh. Kasper

Fra Aalborg
Tilmeldt 9. Mar 12
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 09:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Belinda

Det gode ved e-conomic er at selvom at de ikke lige kan tilbyde varians som standart så kan du udbygge med diverse apps fra deres app side: http://www.e-conomic.dk/apps 

Hos itnvision.dk har vi stor kendskab til lagerstyring, håndtering af varianser, varepluk, varemodtagelse, lagerstatus alt sammen med håndterminal og meget mere alt sammen integreret i e-conomics brugerflade.

Du er velkommen til at kontakte mig på mhp@itnvision.dk eller ringe hvis du skulle være interesseret i at høre mere. Geeked 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)