Hej Aminoer, så sidder vi her og prøver at skabe en wordpress blog med lidt enkelte og brugervenlige funktioner, men ingen af os har helt styr på hvordan man kobler de forskellige funktioner sammen til et ønsket resultat og søger derfor lidt hjælp. http://superfoodfactory.wordpress.com - som i kan se, så har vi skabt 4 ´kategorier´i menuen og her har vi så lidt ramt en mur, for hagen er at vi simpelthen ikke kan se hvordan man opretter ´under kategorier´under en kategori i menuen - fx vil vi gerne have følgende kategorier under OPSKRIFTER: smoothies&shakes, cakes, rawsome delights, cold desserts og homemade goodies - hvor man så fx under smoothie&shakes finder alle vores blogopskrifter som er blevet tagget under smoothie/shakes kategorien - giver det mening? :D samme er gældende under menukategorien NUTRI-FACTS, her vil vi gerne lave et slags opslag om alle de råvarer vi bruger i vores opskrifter samt hvilke fordele og næringsværdier de har for at give vores læsere en lidt bredere viden omkring SUPERFOODS. Den som hjælper os vil self blive belønnet med nogle af vores lækre kreationer (hvis du bor i København eller området) ellers må vi se hvad vi kan finde på med post danmark ;) Kærligst Katja & Sabina SUPERFOODFACTORY |
Hej Katja og Sabina
Hvis jeg forstår det ret, så kan i fixe dét i ønsker under "Widgets" der igen ligger under "Appereance"
Der kan i arrangere menuer og submenuer.
Men hvis i giver mig jeres login, kan jeg hjælpe jer med at lægge én eller 2 ind.
// Brokop