Skal man CVR- registreres ved en omsætning på under 50.000 kroner årligt? :) og skal moms stadig lægges til det produkt man sælger, og hvad gør man ved skat, hvilke skatter er der tale om når man ikke er CVR registreret, tak for hjælpen!
Du skal har CVR og være momsregistreret når du kan forvente at omsætte 50.000 kr på en hvilken som helst 12 mdr periode. mit råd er g ør det senest senest når du rammer 3500 kr om måneden og ser en vis stigning - Læs om PLIGT TIL MOMS Der kan være andre grunde til at man registrerer sig, f.eks mp man ikke iportere fra uden for EU uden importregistrering og CVR, ligesom man ikke kan få en erhvervsbetalingsløsning uden
Men man kan vel altid hvis man når 30.000, så blive momsregistreret, og hvad hvis man har frikort, er der så andre faktorer der spiller ind over? :) tak
Og det du skriver med at man skal føre fuldt regnskab, indberetter man det år efter år? hvordan foregår det med skat når man har frikort (fortæl også gerne når frikortet er brugt op), og alle de ting med at man skal lave fakturaer er det, skal man det når man ikke er CVR registreret? :) tusinde tak for hjælpen
det med at føre regnskab kan jeg ikke lære dig her - men jeg har opdateret linket om at DRIVE VIRKSOMHED UDEN REGISTRERING med noget om hvor meget du betaler i skat og hvordan med frikort og andet - så læs lige hele linket igen - og dine spørgsmål vil være besvaret - det med faktura er gennemgået klart i afsnittet om Du skal ha dokumentationen i orden også i det link
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER