Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fragt: Pakker gået tabt - Hvad gør I?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Jun 14
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen.

Har været lidt uheldig med en forsendelse af 15 pakker, hvor jeg har fået tilbagemelding fra kunder, at de stadig ikke har modtaget dem her en uge senere. 

Jeg bruger pt. post danmark og sende mange maxibreve, men problemet er at når de ikke kommer frem, kan jeg intet stille op og pakken er tabt :-/

Hvad bruger I og har i en løsning til dette problem?

Ser frem til at høre fra jer.

Fra Herfølge
Tilmeldt 27. Aug 10
Indlæg ialt: 318
Fra  Onlinebijobber.dk Styrketræningsprogram Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Da jeg drev en fysisk webshop, så sendte jeg blot et nyt maxibrev, hvis kunden oplyste at de ikke havde fået pakken/brevet.

Det er selvfølgelig en lidt kedelig udgift, men ikke så voldsomt målt i forhold den den samlede omsætning.

Vh. Tue

Jeg har solgt digitale produkter (fx ebøger) for over en million kroner! Se hvordan du kan gøre det samme på Onlinebijobber.

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Send pakker via dem her http://www.pakkelabels.dk/ . De har en god aftale med post danmark og der er ikke krav til hvor meget du skal sende. Pakkerne sendes som post pakker og der er forsikring på dem og de har track an trace så du kan følge dem.

Tilmeldt 19. Jun 14
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har kigget lidt på pakkelabels.dk - problemet er bare at hvis jeg skal have med omdeling er det 39kr for pakken og 19kr for omdeling. Og sender normalt produkter under 1000g - så bliver 20kr dyrere hver gang, så kan jeg godt se det kan betale sig hvis alle pakker går tabt, men er det heldigvis ikke.

Var bare hvis nogen havde en løsning. Men pakkelabels er det godt alternativ helt klart.

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Da du jo ikke sender produkterne som pakker, er der ikke meget du kan gøre. Du har bevidst valgt at sende maxibreve i stedet, hvor der er en kalkuleret risiko for, at de går tabt og du står tilbage med tabet. Eventuelt kan du få en aftale med GLS, hvis du har en høj nok salgsvolumen. Visse netbutikker kan sende småpakker helt ned til 29,- , hvor du så henter i den lokale pakkeshop.

Tilmeldt 19. Jun 14
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for alle jeres svar. Rigtig god tirsdag.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)