Hej alle Vi har netop slået dørene op for vores nye flotte webshop, hvor vi forhandler unikke håndlavede guldøreringe fra Brasilien.
Øreringene er fremstillet i organisk materiale udvundet fra den brasilianske natur og forgyldt med 18 karat guld. De er desuden produceret ud fra principper om bæredygtighed og miljøhensyn.
Lige nu undersøger vi, hvilke muligheder der er, for at få sendt denne raket ordentligt afsted og skabt noget opmærksomhed omkring vores shop.
Vi søger derfor gode råd og idéer til marketing. Hvordan kommer vi bedst i gang og får folk til at kende vores brand? Og hvordan får vi gang i salget?
Jeg håber, at I vil kigge forbi og komme med jeres input:
De bedste hilsener Nadja |
Hej.
Super fede produkter. Er sikker på, at i nok skal få succes med dem!
Jeg tror jeg at i skal fokusere meget på at få skrevet nogle gode historier om produkterne.. Spil gerne på miljø og bæredygtighed, som du skriver at der er lagt vægt på. At de er håndlavede og med ægte guld er også et stort plus.
Synes webshoppen virker lidt for amatøragtig til hvor flotte produkter i har.
Den stråler i hvert fald ikke af eksklusivitet i mine øjne. Det første jeg tænkte var at det var et standard design som mange andre også har.. For mig, kunne den shop lige så godt sælge iphone opladere eller noget helt tredje..
Al held og lykke med det i hvert fald.
dbh