Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

escrow.com

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Skibby
Tilmeldt 14. Sep 12
Indlæg ialt: 35
Fra  www.altomvarebiler.dk Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino!

Jeg overvejer helt privat at investere i et amerikansk produkt, som endnu ikke er færdigudviklet. Virksomheden, der udvikler det, har valgt at lægge det ud som open source som en sidste mulighed for at realisere projektet. Men det kræver, at interesserede kunder lægger depositum med fuld fortrydelsesret, indtil den endelige ordre afgives.

Du kan læse om projektet på raptor-aircraft.com.

Men det kan lige så godt blive en dreng som en pige, så selv om jeg gerne vil deponere beløbet for at vise min interesse, skal jeg også være helt sikker på at få det retur i det tilfælde af fiasko.

Depositummet skal lægges hos escrow.com, som jeg aldrig har hørt om før. Min bank har undersøgt det og siger, at de ikke kan finde noget om svindel og hvidvask på det, men de kan ikke sige god for det.

Kender nogen herinde til escrow.com, og har nogen erfaringer med at deponere penge med fuld fortrydelsesret til et amerikansk firma?

Hvordan gør man, og findes der europæiske løsninger til alles tilfredshed?

Mvh

Thomas

Fra Næstved
Tilmeldt 24. Jun 09
Indlæg ialt: 345
Fra  YAH.DK Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Escrow.com er bestemt sikker, men der findes rigtigt mange "scam" sider som svindler i Escrow.com's navn, så pas på og vær helt sikker på at det er det rigtige Escrow.com du overfører til!

- Michael

Fra Kbh.
Tilmeldt 16. Jun 07
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 00:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har brugt escrow.com masser af gange uden nogen problemer og det er anderkendt som det største og mest sikre 3 parts deponeringsselskab globalt (mærkeligt din bank ikke kender dem) - Du skal åbne en konto hos dem og så deponere pengene og de frigiver ikke pengene til den anden part, før betingelserne i den aftale du har indgået med dem der skal have pengene, er opfyldt - Bliver betingelserne ikke opfyldt, får du pengene retur.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)