Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

NYT REVULOTIONERENDE KONCEPT I DK!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Oct 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 19:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Vi er 2 unge gutter som søger inspiration til markedsføring, hvordan man kan få mest mulgi gratis markedsføring?

Nogen som har nogle foreslag? 

Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 255
Skrevet kl. 19:51

PR er nok svaret.

Men vent lige til efter valget. Det bliver nok svært at få spalteplads mens valgkampen ruller.

En anden måde er jo at fortælle om konceptet i et forum som Amino (?). 

Tilmeldt 24. Oct 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:22

Vi harogså tænkt os at benytte os af pr. Men vi har svært vedbegge at vurderer hvor vi skal bruge vores likvider på markedsføring ellers. Nogen gode foreslag hvis man har en målgruppe der hedder sig 15-27 år (Ved godt det er ret flyvsk) men har ikke patent på idéen endnu så vil helst ikke fyre op for alt

Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 255
Skrevet kl. 11:20

Afhængigt af hvad det er, vil jeg da ikke undlade at nævne vores medie, der dækker en god del af jeres målgruppe.

Vi udgiver iværksættermagasinet YoungInc, der henvender sig til unge, primært i alderen 15-21 år. Du kan læse mere om og selve magasinet på www.younginc.dk

Hvis du er interesseret i nærmere oplysninger, kan du sende en mail til mads@younginc.dk med adresse så kan jeg sende magasin og medieinformation.

// Mads

Fra Aars
Tilmeldt 27. Jan 08
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 21:41

send mig en mail, hvor i beskriver konceptet, så skal jeg se hvilke tanker jeg kan gøre mig

nicklarzn@hotmail.com

"Tro på dig selv ellers får du ikke andre til det"

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)