Hej Aminoer... Jeg skal bruge et logodesign, visitkortdesign og en hjemmeside til kunst. Det skal ikke være en shop, men det skal være meget let/hurtigt at skifte/indsætte nye tekster, kunstnere og billeder. Fra hoften skal siden indeholde: Evt. lynhurtig flash intro Forside (Home) Kunstnere - Een side med alle kunstnernavne + et billede pr. kunstner > Underside til hver kunstner med kunstnernavn, beskrivelse og CV + ca. 10 billeder Udstillinger - Generel beskrivelse af udstillinger > Underside med hver udstilling (kunstnere + Deres billeder + nr. + størrelse + pris) Kunst til salg - Kunstnernavne + eet billede pr. kunstner > Underside med hver (kunstnere + Deres billeder + nr. + størrelse + pris) Om os - beskrivelse af forretningen Kontakt - kontaktoplysninger Nyhedsbrev - mulighed for..... Der skal senere kunne implementeres en betalingsløsning. Ikke som shop med 'læg i kurv' osv, men for at give folk mulighed for at kunne betale med kort ifm. udstillinger rundt om i verden. Måske noget med en kortlæser eller alm. indtastning af person-/kortoplysninger. Der skal være pæne URL'ere og ikke som denne, http://www.asbaek.dk/template/t12.php?menuId=147. De der skal lave siden, må da gerne have lidt SEO i baghovedet ;o) Måske er det hurtigst/billigst, hvis det laves i open source cms eller? Kom med et bud ;o) Jeg ved ikke hvad sådan noget skal koste, men prisen er også en parameter....
Er dette nok info til at få nogle skud fra hoften??? Ellers må I fortælle mig hvad I mangler ;o)
|
Hej ARTXCPH,
Jeg har sendt en PB (Personlig Besked) til dig.
vh/Saqib