Crevo.dk fungere som en formidler og sammensætter opgaveudbydere med webudviklere. Vi har derfor ingen referencer, men det har vores partnere. Vi samarbejde med de webudviklere der henvender sig til os og som vi finder passende til Crevo.dk.
Vi stoler på at vores partnere kan levere opgaven, ellers ville vi ikke godkende dem i vores system. Da vi blot formidler opgaver, udsteder vi ikke garantier. :-)
Vi stoler på at vores partnere kan levere opgaven, ellers ville vi ikke godkende dem i vores system. Da vi blot formidler opgaver, udsteder vi ikke garantier. :-)
Nu kiggede jeg lige på jeres hjemmeside og kan se at I tilbyder et kvalitetstjek. Har du mulighed for at uddybe hvad dette omfatter, hvordan det udføres og hvordan det forholder sig i forhold til I ikke udsteder garantier?
PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer
Naturligvis. Vi tilbyder et kvalitetstjek på det færdige resultat hvis det ønskes af kunden - I tilfælde at kunden er i tvivl om kvaliteten når kunden skal bedømme partneren. Kvalitetstjekket har til formål at forbedre vores partnere og deres arbejde. Skulle kvalitetstjekket være negativt vil vi tage en dialog med partneren.
Vi står ikke inde med en garanti, men vil altid bestræbe os på at give opgaveudbyderne den bedste oplevelse. :-)
Jeg synes ikke det besvarer mit spørgsmål.
Hvis jeg, som partner, afleverer en opgave til kunden, så tilbyder I kunden en kvalitetskontrol.
Hvem udfører denne kontrol og hvilke kvalifikationer besidder kontrolløren til opgaven?
Hvad er omfanget af kontrollen - inkluderer I test af løsningen, er det en kontrol af best practices eller er det noget tredje?
Har partneren mulighed for på forhånd at læse sig til hvad der skal til for at bestå denne kvalitetskontrol?
Hvilken værdi har kvalitetskontrollen hvis ikke den stifter en form for godkendelse/accept/garanti for kunden, hvis der bestilles en kvalitetskontrol?
PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer