Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop - hvor og hvordan?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Thisted
Tilmeldt 3. May 12
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 00:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Det skal være en webshop hvor man kan handle produkter i form af abbonementer - derfor skal der være tilkoblet nogle systemer så man kan holde styr på alle ens kunder.

Jeg har ikke erfaring med webshops - detfor håber jeg på på at få nogle tips omkring det at drive en webshop. Hvad skal jeg bruge og hvorfor?

Husk at skrive på en måde så jeg kan forstå det.
Når vi snakker abbonement, mener jeg, at de skal betale x antal kroner i måneden for at modtage en fysisk vare. Hvad ville du foreslå af løsning? Hvorhenne kan man få denne løsning og hvad ville det cirka koste?
Der skal ikke være login - men det skal være sådan at jeg fra kontoret kan holde styr på hvem der har hvad - også når vi en dag (forhåbentligt) kommer op og har flere tusinde abbonenter.
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 08:02

Følger :-)

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 08:44

Tag en custom made løsning ved at få lavet et design til formålet og få koblet en betalingsgateway på.

Med kravene til den ret begrænsede funktionalitet er det ret nemt og hurtigt at lave.

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Fra Århus
Tilmeldt 4. Nov 12
Indlæg ialt: 75
Fra  Nativo - Digitale løsninger Skrevet kl. 13:11
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Peter,

Hvis du har lyst og mod, kan du oprette dit projekt på Crevo.dk og fortælle os lidt mere om din idé. Så vil jeg på mandag hjælpe dig igang med dit projekt og så kan vi få udarbejdet en solid liste af kravspecifikationer. :-)

De bedste hilsner

Jimmy Wington Le

Fra Thisted
Tilmeldt 3. May 12
Skrevet kl. 13:12

Tak for svaret.

Når det er abonnementer der skal sælges, burde jeg så ikke have et system ved siden af hvor der bliver holdt styr på alle kunderne?

Hvor ville du anbefale at få lavet sin webshop?

Fra Århus
Tilmeldt 4. Nov 12
Fra  Nativo - Digitale løsninger Skrevet kl. 13:24

Du kan sagtens have det hele under ét system, som holder styr på det hele. Inden du søger en udvikler eller et webbureau, vil jeg anbefale at du laver et dokument med en uddybende forklaring af din idé, samt kravspecifikationer. Har du spørgsmål til fremgangsmetoden kan du læse mit indlæg på Crevo.dk her - Jeg har lavet en lille guide til start af webshop. Er guiden ikke tilstrækkelig, er du velkommen til at ringe ind i åbningstiderne :-)

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 13:45

Det samme system som du får lavet til formålet kan uden problemer indeholde de oplysninger du skal bruge.

Hvem der betaler, hvornår de har betalt, hvis der mangler betaling og hvad du ellers gerne vil have.

Det du skal bruge er jo reelt set ikke en webshop, men et system der kan håndtere dine abonnementer ud fra dine behov.

Det kan jeg - og enhver anden med erfaring med online betaling - nemt lave til dig.
Du kan sende mig en privat besked med dine behov og så kan jeg lave et tilbud til dig.

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Fra Thisted
Tilmeldt 3. May 12
Skrevet kl. 13:50

Jeg prøver at ringe til jer i løbet af imorgen :-) Har nok et dumt spørgsmål ekstra eller to ;-) 

Tak for svaret! 

Fra Århus
Tilmeldt 4. Nov 12
Fra  Nativo - Digitale løsninger Skrevet kl. 13:58

Det er helt i orden ;-)

Ha' en god søndag!

Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 1173
Skrevet kl. 14:04

Jimmy Wington Le:
Hvis du har lyst og mod, kan du oprette dit projekt på Crevo.dk og fortælle os lidt mere om din idé.

Har I nogle referencer?

Hvem arbejder I med?

Kan I(vi) stole på dem?

Hvad, hvis varen ikke bliver leveret?

Er der nogle garantier I kan udstede?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)