Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad skal jeg skrive til tøj virksomheder, for at blive deres kunde?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Jun 14
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Aminoer! 
Skal have åbnet en webshop, med noget tøj, som jeg mener der er et alt for lille markede for i danmark.
Men har lige et spørgsmål, som jeg er lidt på bar bund med, da det er første gang at jeg vil lave webshop:
  • Når jeg nu skal kontakte tøj virksomhederne, får at få at vide om de overhovedet vil have mig som kunde. Hvad er så godt og få med i min henvendelse til dem? Man skal vel skrive noget i stil med, hvorfor at JEG vil være deres kunde, og hvordan min webshop vil få deres tøj til at sælge? Og evt. vise dem forretningsplan
  • Hvis nu de siger de ikke vil have mig som kunde. Må man så selv prøve at anskaffe sig tøjet, og evt. i udlandet? Såfremt at man selvfølgelig er sikker på at tøjet er ægte?
Mvh Tobias :)
Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 21:34

Det lyder til at du vel sende dem en mail ? - Ikke et direkte input til hvordan, men husk vis det var planen, så få læst op på reglerne omkring kontakt den vej.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Tilmeldt 3. Jun 14
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 21:38

Ja, i første omgang tænkte jeg at kontakte dem via mail.

Og det vil jeg gøre ;)

Mvh Tobias

Tilmeldt 2. Aug 14
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 07:39

Nu driver jeg en fysisk tøjforretning, men jeg har bare ringet til de mærker som jeg har ønsket at fører.
Fortalt dem at jeg ønsker at føre deres produkter, om hvor min butik ligger og hvilke andre mærker jeg har.

Det eneste problem jeg har haft, er hvis de har en anden kunde, for tæt på hvor min forretning ligger.

Nogle virksomheder kræver en bankgaranti, andre betaling up front for den første ordre, fordi man er en ny virksomhed og de derfor ikke kan trække noget statistik på en.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)