Har lige startet en facebook gruppe som omhandler odds. Søger derfor et coverbillede, hvor der skal stå MD's Liveodds på. Kan du gøre det gratis? Du har helt frie tøjler.
Hej Mathias, kontakt mig i en privat besked, så kan vi finde et tilbud der passer til dig :) Jeg kan lave et billigt logo til dig, dog ikke gratis, der stadig har god kvalitet!
Køb Danmarks billigste wallstickers på http://wallartshop.dk CVR numre til firmabil kun 75kr incl fragt
Du kunne måske skrive hvad du kan tilbyde den anden vej ? - Ellers smid de 5 Dollars på Fiverr, det burde alle kunne overleve og ellers er der ikke mange flasker det kræver.
Du kunne måske skrive hvad du kan tilbyde den anden vej ? - Ellers smid de 5 Dollars på Fiverr, det burde alle kunne overleve og ellers er der ikke mange flasker det kræver.
Hej Henrik.
Jamen, jeg vil gerne tilbyde min hjælp til virksomheder, som har brug for lidt hjælp til at markedsføre, f.eks. uddeling af flyers.
Det er også fair at gøre det :) Har selv fået gratis hjælp fra programmøre for og endt med jeg har købt en masse hos dem senere:)
Hej Erjegher.
Det er præcis det. Har selv hjulpet en masse iværksættere med noget reklamering af deres virksomhed uden at få en øre for det. Men oplever nu, at de altid ringer efter mig når de skal have hjælp til noget markedsføring. Så i sidste ende betaler gratis hjælp sig.