Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan du lave et hurtigt Facebook logo for ingen penge?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Jul 14
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 00:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Har lige startet en facebook gruppe som omhandler odds. Søger derfor et coverbillede, hvor der skal stå MD's Liveodds på. Kan du gøre det gratis? Du har helt frie tøjler.

Mvh

Mathias

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 00:25

Hvorfor skulle en lave det gratis? Tjek på fiverr.com der kan du finde en som kan lave det for ca. 5 dollar, men kvaliteten er ofte der efter.

Fra Ikast
Tilmeldt 4. Jun 14
Indlæg ialt: 359
Fra  Wallartshop.dk Skrevet kl. 00:38

Hej Mathias, kontakt mig i en privat besked, så kan vi finde et tilbud der passer til dig :) Jeg kan lave et billigt logo til dig, dog ikke gratis,  der stadig har god kvalitet! 

Køb Danmarks billigste wallstickers på http://wallartshop.dk CVR numre til firmabil kun 75kr incl fragt 

Tilmeldt 14. Jul 14
Skrevet kl. 00:39

Hej Erjegher

Leder bare efter en som kunne gøre mig en tjeneste. Så må jeg jo stå i gæld til en anden god gang.

Hilsen

Mathias

Tilmeldt 14. Jul 14
Skrevet kl. 00:41

Hej Martin.

Tak for dit svar. Kan du lave det gratis?

Hilsen

Mathias

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 00:51
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mathias Dahl:
Så må jeg jo stå i gæld til en anden god gang.

Du kunne måske skrive hvad du kan tilbyde den anden vej ? - Ellers smid de 5 Dollars på Fiverr, det burde alle kunne overleve og ellers er der ikke mange flasker det kræver.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 00:57

Mathias Dahl:

Hej Erjegher

Leder bare efter en som kunne gøre mig en tjeneste. Så må jeg jo stå i gæld til en anden god gang.

Hilsen

Mathias

Det er også fair at gøre det :) Har selv fået gratis hjælp fra programmøre for og endt med jeg har købt en masse hos dem senere:) 

Tilmeldt 14. Jul 14
Skrevet kl. 00:58

Henrik Kristensen:
Du kunne måske skrive hvad du kan tilbyde den anden vej ? - Ellers smid de 5 Dollars på Fiverr, det burde alle kunne overleve og ellers er der ikke mange flasker det kræver.

Hej Henrik.

Jamen, jeg vil gerne tilbyde min hjælp til virksomheder, som har brug for lidt hjælp til at markedsføre, f.eks. uddeling af flyers.

Hilsen

Mathias

Tilmeldt 14. Jul 14
Skrevet kl. 01:04

erjegher:
Det er også fair at gøre det :) Har selv fået gratis hjælp fra programmøre for og endt med jeg har købt en masse hos dem senere:) 

Hej Erjegher.

Det er præcis det. Har selv hjulpet en masse iværksættere med noget reklamering af deres virksomhed uden at få en øre for det. Men oplever nu, at de altid ringer efter mig når de skal have hjælp til noget markedsføring. Så i sidste ende betaler gratis hjælp sig.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)