Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvornår opdager Google ens hjemmside

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra 4700 Næstved
Tilmeldt 7. Aug 14
Indlæg ialt: 60
Fra  Hygiejnemanden.dk Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg har oprettet hygiejnemanden.dk for ca. 14 dage siden og har siden da lavet lidt arbejde / oprettet sider på den. Nu har jeg lige prøvet at Google den og det eneste der kommer frem på Google når jeg søger på hygiejnemanden.dk er min oprettelse er på Amino ( Det er jo som sådan fint nok, men ville hellere have hjemmesiden frem )

Jeg har brugt  Simplicy SEO som jeg mener at have udfyldt nogenlunde optimalt :-) 

mange hilsner

Peter

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 21:16

Peter Mortensen:
Jeg har brugt  Simplicy SEO som jeg mener at have udfyldt nogenlunde optimalt :-) 

Hvad er Simplicy SEO ?

Hvornår Google vil indeksere den side er ikke til at sige, Der kan gå fra sekunder til uger. Hvis du opsætter den med Google Analytics og Google webmaster tools, så har jeg erfaring med, det går lidt hurtigere.

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1511
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 21:54

Du kan også skrive et indlæg på en blog, som har med dit emne at gøre. Indlægget indeholder et eller flere links til din side, hvilket kan fremme optagelsen på google. Uanset hvad er indgående links en god idé.

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Jan 13
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 22:10

Mon ikke der sker noget når du har skrevet et indlæg her nu :) 

CDKeypriser.dk - Find de bedste priser på dit næste computerspil. 

Fra 4700 Næstved
Tilmeldt 7. Aug 14
Fra  Hygiejnemanden.dk Skrevet kl. 08:23

Tak alle sammen ...

Jeg vil oprette Google Analytics og kikke efter blog jeg kan skrive i - og jo man kan da selvfølgelig håbe at Google har fundet den efter indlægget nu :-)

God weekend til Jer alle

Fra København N
Tilmeldt 21. Feb 13
Indlæg ialt: 32
Fra  Esben Bock Skrevet kl. 22:36

Din hjemmeside skal nok blive fundet af Google. Men det hjælper som flere også skriver, hvis du skaber nogle links. Dog vil det være dumt at bygge for mange links, hvis din hjemmeside er helt ny.

Jeg kan se, at Google nu har indekseret din forside.

Sørg for at få installeret et andet og godt SEO plugin. Det har jeg f.eks. installeret på min egen side. Der kan jeg styre, om de enkelte dele skal indekseres eller ej.

Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 2211
Fra  Tekstfokus Skrevet kl. 00:00

Det ser ud til, at Google har fået øje på din side nu. Det er også min erfaring, at nye sider registreres meget hurtigt i Google, når der linkes fra Amino. Lige nu ligger dit indlæg på Amino Bizz højere end din egen hjemmeside, men det skal gerne ændre sig, når du optimerer din side, begynder at skaffe trafik og links. :)

Fra 4700 Næstved
Tilmeldt 7. Aug 14
Fra  Hygiejnemanden.dk Skrevet kl. 17:31

Esben Bock:
Sørg for at få installeret et andet og godt SEO plugin. Det har jeg f.eks. installeret på min egen side. Der kan jeg styre, om de enkelte dele skal indekseres eller ej.

Esben hvilket Plugin vil du anbefale ? - jeg har installeret det jeg har skrevet øverst, men tror måske ikke det er optimalt

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 17:59
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Yoast SEO plugin

Fra 4700 Næstved
Tilmeldt 7. Aug 14
Fra  Hygiejnemanden.dk Skrevet kl. 19:26

erjegher: