Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger tilbud på hjemmeside!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Aug 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 19:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Sidder og har op startet en virksomhed, men mangler en hjemmeside til den. Har selv været inde og kigge på det, men kan allerede nu se at det vil tage for meget tid. Har ikke det største budget. Det som jeg godt kunne tænke mig er:

- Hjemmesiden skal være nem at finde rundt i.

- Skal laves i wordpress/woocommerce.

- Personen skal være kreativ, da jeg er ny inde for det med hjemmeside.

- Skal bo i københavns området, da jeg godt kunne tænke at mødes med personen. (Selv fra Greve)

Så det jeg søger er en som kan lave mig en hjemmeside som jeg er godt tilfreds med :)

m.v.h Thim Andersen 

Tilmeldt 7. Jul 12
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 20:00
Fra Helsingør
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Hvorfor kan man ikke slette sin virksomhed fra Indeks? Skrevet kl. 22:08

Hej Thim,

Jeg har næsten hver dag folk som ringer og spørger om det samme du gør her, og ikke har flere info.

Hvad koster en hjemmeside?

Det er umuligt at sige konkret. Jeg vender den altid om og spørger: hvad er dit budget?

Der er grundlæggende 2 veje at gå med en WordPress løsning. Og det afhænger af dit budget.

1) Du køber et færdigt tema på f.eks. themeforest.net og får det tilpasset og opsat

2) Du få skræddersyet et WordPress tema lige efter dine egne ønsker. Her ligge en masse arbejde i at finde ud af dine behov og så få lavet et design der rammer din målgruppe og er responsive.

Hos Pixelhuset plejer vi at sige, at hvis budgettet er under kr. 30.000,- plus moms, så skal du vælge et købetema - vej nummer 1. Har du over 30 kilo kan du få skræddersyet en løsning.

Du skal så også huske på at hvis du har et budget på f.eks. kr. 30.000,-, så skal du ikke bruge alle dine penge på hjemmesiden. Du skal også bruge penge på SEO og SEM - ellers får du ikke nogen besøgende og dermed er alt tabt.

Held og lykke med projektet!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:25

Hej Thim,

Umiddelbart vil jeg foreslå dig at oprette sådan en opgave i freelancer delen. Så får du flere tilbud fra folk der kan løfte sådan en opgave.

Når det er sagt, så vil jeg her henvise dig til min kollega Flemming som er IT-udvikler med 20 års erfaring inden for IT og som kan hjælpe dig med at sætte en hjemmeside op.

På vores hjemmeside har vi forskellige pakkeløsninger: http://onlinesolutiongroup.dk/priser-pakker/pakker/ hvor den billigste til 1.299 er en simpel wordpress installation: http://onlinesolutiongroup.dk/priser-pakker/pakker/hjemmeside-wordpress/

Du er meget velkommen til at kontakte Flemming enten via mail eller telefon hvis du skulle være interesseret i at høre mere om et eventuelt samarbejde.

Mail: fw@onlinesolutiongroup.dk

mobil: 42 43 47 54

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 09:31
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Peter Lauge:

Jeg har næsten hver dag folk som ringer og spørger om det samme du gør her, og ikke har flere info.

Hvad koster en hjemmeside?

Det er så heller ikke det Thim spørger om Wink

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)