Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken steps tager man det i? Produktion i Kina

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Nov 11
Indlæg ialt: 162
Skrevet kl. 18:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg har nogen små special designet højtalere jeg gerne vil have produceret, og importeret til Danmark.

Er der nogen der kan svare mig på følgende spørgsmål:

- Hvordan kan jeg være sikker på min producent ikke snyder mig? (skal der indgås kontrakter med leverandør, hvor jeg fortæller hvad mit produkt skal være laves af med nøjagtige mål og hvilket materiale der skal bruges til det. Udover skal kontrakten også sige noget om leveringstid og forskring på produktet under fragt)

- Nogen der ved hvor man kan få produktet pakket ind i emballage så det er klar til at blive sat på hylden i butikker.

Nogen herinde der er eksperter på produktion/import fra Kina, som ville kunne hjælpe.? 

Jeg er godt klar over at produktet sikkert skal overholde regler ved import, omkring brug af materiale eller andet.

Vh.

Stefan

Fra Skive
Tilmeldt 12. Aug 12
Indlæg ialt: 58
Fra  X-FLEX Skrevet kl. 09:36

Hej Stefan, 

Jeg er helt sikker på at jeg kan hjælpe dig sikkert igennem. Jeg arbejder til dagligt med produktion af elektronik produkter på mange forskellige fabrikker rundt i verden. 

Sammen med BRICpro (www.BRICpro.com) finder vi den helt rette fabrik til dit produkt, og med medarbejdere i Kina kan vi sikre at du får hvad du betaler for, samt at produktionen foregår under ordnede forhold. 

Hvis dit produkt ikke er produktionsklart, kan jeg hjælpe dig med at få det færdigudviklet - enten i Kina, eller herhjemme.

Send mig gerne en mail på morten@x-flex.dk, eller ring til mig på 6161 0604.

vh Morten:)

www.theBA.dk - morten@theBA.dk - 6161 0604

Fra København
Tilmeldt 4. Dec 13
Indlæg ialt: 88
Fra  Transporteca Skrevet kl. 12:57
Tilmeldt 10. Nov 11
Indlæg ialt: 162
Skrevet kl. 13:07

Tak.
Du høre fra mig.

Vh
Stefan

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47143
Fra  John Hannover Skrevet kl. 13:18

Stefan:

- Hvordan kan jeg være sikker på min producent ikke snyder mig? (skal der indgås kontrakter med leverandør, hvor jeg fortæller hvad mit produkt skal være laves af med nøjagtige mål og hvilket materiale der skal bruges til det. Udover skal kontrakten også sige noget om leveringstid og forskring på produktet under fragt)

- Nogen der ved hvor man kan få produktet pakket ind i emballage så det er klar til at blive sat på hylden i butikker.

ja du skal ha alt meget klart specificeret. Med mindre du tager ud og ser fabrikken selv, så vil du har klar risiko for, at den du køber fra og måske får prøve fra - ikke er den samme som senere levere, eller at det skifter fra leverance til leverance. Der er utroligt mange grossister og unge som lever af at skaffe varer, men det er ikke det samme som at de får det fra samme sted fra gang til gang

Det er ret vigtig du søger at finde den egentlige fabrikant og at du får ALT kontrakt aftalt, alt specificeret - checket for korrekt lovgivning og mærkning for el artikler og andet - du kan ikke bare stole på et CE mærke f.eks.

Den fabrik der producerer kan sagtens være behælpelig med emballage som du kan styre udseende af samme med dem. Det svære her er, at finde en egentlig producent som du har direkte kontakten til. Den kinesiske ambassades handelsafdeling kan nogen gang være en hjælp. Er det noget større - så bør du rejse derud når du har fået kontakter der kan checkes. Overvej til højttalere også Taiwan og Korea som absolut aktuelle

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)