Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på min side!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 18. Dec 12
Indlæg ialt: 184
Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Amino'er

Jeg har netop åbnet min side for offentligheden og derfor kunne jeg godt tænke mig noget feedback på siden. 

Linket er nede i min signatur, ↓. 

Jeg vil meget gerne høre hvis nogle evt. har nogle idéer til hvor jeg kunne have AdSense reklamer på siden? 

På forhånd tak & god eftermiddag! Big Smile

Jeg er nok Danmarks yngste og billigste certificerede Google AdWords-konsulent. Få et godt (og selvfølgelig uforpligtende) tilbud på MadWords.dk.

Fra Odense
Tilmeldt 18. Dec 12
Skrevet kl. 18:05

Jeg er nok Danmarks yngste og billigste certificerede Google AdWords-konsulent. Få et godt (og selvfølgelig uforpligtende) tilbud på MadWords.dk.

Fra København
Tilmeldt 9. Oct 10
Indlæg ialt: 60
Fra  DJ Lookalikes Skrevet kl. 18:31

Hej Mads

Da din side er helt hvid vil jeg sige at du ikke har begrænset placering, men derimod åbnet op for at det kan placeret over hele siden hvis du ønsker. 

Men ellers vil jeg sige at de fleste sider jeg har set bærer deres adsense klistret til siderne.

Jeg ville overveje dit "slogan" "vi elsker facts, gør du?" Det virker meget hurtigt og nemt lavet. Du kunne evt. bruge et citat som passer til din sides indhold. De er ikke ulovlige at låne :)

Ellers tænker jeg også at din topmenu kunne være god hvis den var indrammet, så det var til at se hvor man skal klikke henne - og evt. med knapeffekt

Et af Danmarks billigste mobildiskoteker - www.djlookalikes.dk

Fra København
Tilmeldt 10. Feb 14
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 18:43
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Mads

Sjovt koncept - på den gode måde.

Jeg ville arbejde lidt med sproget, hvis jeg var dig. Jeg er lige stødt på nogle sætninger med stavefejl og omvendt ordstilling, og det ødelægger lidt helhedsindtrykket. Tjek f.eks. nedenstående sætning. Den kan du med fordel gøre kortere. :-)

"Nogle af facts’ene er vigtige facts og andre af dem fuldstændige ligegyldige facts, men du fortæller dem stadig til gutterne over en familie pizza og en Carlsberg Nordic mens I råber løs foran det 4 år gamle fjernsyn, som lystigt viser Champions League finalen og i den kedelige halvleg hvor tv-stationen viser reklamer for rengøringsmiddel, som ifølge dig selv er dit kærestes job at handle, så får du da lige sagt til din kammerater at elefanter er det eneste pattedyr der ikke kan hoppe."

7.dk - Hele Danmarks guide til spil på nettet

Fra Odense
Tilmeldt 18. Dec 12
Skrevet kl. 19:06

Hej Robin 

Mange tak for feedback. Jeg skal lige forstå sætningen med Adsense klistret til siderne, kan du uddybe den?

Jeg er nu gået i tænke boksen for at finde på et nyt slogan og angående det med topmenuen, så er der en lille grå streg under den side man besøger, men den er dog meget svær at se, så jeg er lige ved at se om jeg kan lave den streg til den grønne farve der er i logoet, også for at bringe den grønne farve mere ud på siden. Smile

Hej Chris

Også tak for din feedback! Jeg har lige rettet den beskrivelse du hentydede til, jeg har fjernet nogle ord og rettede lidt i den. Du må meget gerne tjekke den, for om der er noget andet med beskrivelsen.   

Ligeledes må du meget gerne komme med flere omvendt ordstilling, stavefejl og kommafejl, hvis du støder på nogle, ligesom alle andre heller end gerne må. Smile

Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 2211
Fra  Tekstfokus Skrevet kl. 19:38

Temmelig bar, men det er vel meningen, at den skal iklædes reklamer overalt? ;) Jeg er lidt i tvivl om, hvem der har lyst til random facts om alt. Hvis man så bare kunne tilvælge nyhedsbrev med facts om en ting? Du bør gøre mere opmærksom på dit nyhedsbrev med hello bar eller popup. Derudover er jeg ikke så vild med, at du bruger 1 skrifttype i overskrifter og en helt anden i brødtekst.

Fra Odense
Tilmeldt 18. Dec 12
Skrevet kl. 19:47

Hej Louise

Hele nyhedsbrev delen er tænkt som en for sjov ting, egentligt så var jeg bare spændt på hvor mange der ville tilmelde sig det, så det er ikke sikkert at jeg tager det i brug. Det kommer meget an på omstændighederne. 

Jeg kigger lige på det med overskriften og brødteksten. Smile

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)