Hej kære aminoer, Jeg er i øjeblikket ved at se på hvordan vi kan gøre det endnu bedre med vores webshop - www.PureSolution.dk Derfor vil jeg være dig evigt taknemmelig hvis du vil bruge et par minutter på, at kigge lidt rundt på min webshop, smide lidt varer i kurven, gå til kassen m.m. som en evt. B2B kunde der er interesseret i at købe. Bemærk vores målgruppe er primært B2B... Vores konvertering på deciderede ordrer i shoppen er ikke god nok - Så noget gør vi forkert. Vi får dog mange opkald, mails m.m. som jo også er rigtig godt :-) Jeg trækker lod blandt alle der kommer med seriøs feedback enten i debatten eller på mail om et gavekort til et minicruise med kahyt tur / retur fra Kiel til Gøteborg for 2 personer. Giv den gas med kritikken - jeg håber jeg kan ta' det :-) På forhånd tak ! Mvh. Martin
|
Der er ikke noget ved siden, der er helt skævt - med der er heller ikke noget, der er godt nok for en seriøs webshop i 2014.
Shoppen ser 10 år gammel ud, og det vil den blive ved med, medmindre du ændrer den fundamentalt.
Du vil formentlig kunne bruge din tid og dine penge bedre ved at få bygget en ny shop fra grunden i et andet system med et tidssvarende design.
Med produkter i den prisklasse skal du kun forbedre dig marginalt på SEO og konvertering for at tjene en top notch løsning hjem på kort tid.