Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tæv min webshop og vind et gavekort !

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Vejle
Tilmeldt 23. Oct 07
Indlæg ialt: 196
Fra  Pure Solution Aps Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kære aminoer, 

Jeg er i øjeblikket ved at se på hvordan vi kan gøre det endnu bedre med vores webshop - www.PureSolution.dk 

Derfor vil jeg være dig evigt taknemmelig hvis du vil bruge et par minutter på, at kigge lidt rundt på min webshop, smide lidt varer i kurven, gå til kassen m.m. som en evt. B2B kunde der er interesseret i at købe. 

Bemærk vores målgruppe er primært B2B...

Vores konvertering på deciderede ordrer i shoppen er ikke god nok - Så noget gør vi forkert. Vi får dog mange opkald, mails m.m. som jo også er rigtig godt :-) 

Jeg trækker lod blandt alle der kommer med seriøs feedback enten i debatten eller på mail om et gavekort til et minicruise med kahyt tur / retur fra Kiel til Gøteborg for 2 personer.

Giv den gas med kritikken - jeg håber jeg kan ta' det :-) 

På forhånd tak ! 

Mvh.

Martin 

www.PureSolution.dk 

ms@PureSolution.dk 

Fra 2450 Fattigness
Tilmeldt 4. May 12
Indlæg ialt: 607
Fra  Offpiste Skrevet kl. 18:58

Der er ikke noget ved siden, der er helt skævt - med der er heller ikke noget, der er godt nok for en seriøs webshop i 2014.

Shoppen ser 10 år gammel ud, og det vil den blive ved med, medmindre du ændrer den fundamentalt.

Du vil formentlig kunne bruge din tid og dine penge bedre ved at få bygget en ny shop fra grunden i et andet system med et tidssvarende design.

Med produkter i den prisklasse skal du kun forbedre dig marginalt på SEO og konvertering for at tjene en top notch løsning hjem på kort tid.

Fra Århus
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 353
Skrevet kl. 19:22

Skal lige høre med: "Vores konvertering på deciderede ordrer i shoppen er ikke god nok" - mener du så, folk der har lagt varer i indkøbskurven, som ikke bliver afsluttet - eller bare ordrer generelt?

Fra Vejle
Tilmeldt 23. Oct 07
Fra  Pure Solution Aps Skrevet kl. 20:37
Hej Peter,

Det er primært folk der ikke køber - altså inden de lægger noget i kurven.

Mvh.

Martin
Fra kolding
Tilmeldt 26. Sep 12
Indlæg ialt: 175
Fra  Train4More Skrevet kl. 21:06

Hej Martin

Har sendt dig en mail.

Vh Lars Pedersen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:24

Lav nogle ændringer på sitet og analyser jeres data. Fx med A/B splittest... Derudover kunne I da godt lave noget opsøgende B2B salg, tænker jeg.

God vind med det.

Dbh,
/Jakob 

Tilmeldt 19. Jul 14
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 22:08

Der er godt nok meget inkonsistens på den side, der er links og knapper rigtig mange steder. Ved slet ikke hvor jeg skal starte og kigge. Gammeldags design.

Siden har også en horisontal scroller hvilket den ikke bør have.

Der står "hvad kan vi hjælpe dig med?" på forsiden. Ja det ved jeg sgu ikke, tænker jeg som "kunde", you tell me. Kunder ved jo ikke altid hvad de vil have.

Ja det var lige 3 hurtige. :)

Fra Århus
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 353
Skrevet kl. 06:26

Hej Martin

Det kan også være andre ting end selve shoppen, der er årsagen:

- Kan priserne konkurrere?

- Kvaliteten af de besøgende - fx Er det de forventer at finde, når de besøger hjemmesiden, det de finder. (Er det de søger på, det hjemmesiden sælger). 

Fra Vejle
Tilmeldt 23. Oct 07
Fra  Pure Solution Aps Skrevet kl. 08:19

Super fedt med alle de gode råd - Det er virkelig brugbart ! 

Er der andre der vil byde ind med noget ? 

Evt. også hvis der er nogle gode råd til at få flere besøgende ind. 

Jeg smider et ekstra gavekort i puljen så jeg nu trækker lod om 2 stk - Så er chancen endnu større :-) 

Ha' en fantastisk dag. 

Mvh.

Martin 

www.PureSolution.dk 

Tilmeldt 24. Mar 13
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 08:39

Jeg synes siden er helt vild rodet.. Du har centeret af siden, og så er du omringet af en hær af links og billeder der forstyrrer mig når jeg handler..

Har du læst e-pusher? Den ville virkelig kunne hjælpe dig.

Jeg synes din kurv fungere perfekt, og man kommer ikke væk fra din side - super! Det er troværdigt.

Man kan måske diskuttere, hvor meget det er at prale af, når det er 2 år siden du har sponsoreret, og ikke i år/sidste år, mvh. knæk cancer - eller om den måske ville gøre mere gavn under "Ring til os..." en som center nederst på siden :).

Synes bestemt at selve shop-funktionen fungere, men designet og usabillity sejler lidt.

Alt ment vel! Håber du kan bruge det.

Mvh.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)