Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

YoungInc - nu med posten!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 255
Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer,

Det er med stor glæde at vi endelig kan tilbyde YoungInc sendt med posten. Du kan nu sikre dig at de næste syv numre (december07 + seks ugaver i 2008) havner i din postkasse på udgivelsesdagen.

YoungInc er et iværksættermagasin for unge (og ungdommelige menensker :-)), der altid er sprængfyldt med spændende portrætter, udviklende værktøjer og andet gavnligt - altid med en kendetegnende skæv og skarp vinkel.

Magasinet er som altid gratis! Det eneste du skal betale for er forsendelsen, som når alt regnes med lander på 19,50 kr. pr. blad.  

TILMELD DIG HER!

Fra Billund
Tilmeldt 3. Mar 06
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 15:14

Hej Mads.

Super ide og rigtig godt blad.

Har netop foretaget tilmelding og forventer da, at få eksemplar af forrige blad fremsendt med Katja K - det er jo kun jul en gang om året Wink

Med venlig hilsen

PB

Tilmeldt 17. Nov 06
Skrevet kl. 22:03

Hej PB,

Velkommen til som abonnent! Husk også at følge med på vores blog, hvor vi løbende holder læserne opdateret med udviklingen. Der er også mulighed for at komme med ideer til nye artikler og andet ros/ris.

Mange hilsner og god fornøjelse med læsningen!

Mads

Fra Billund
Tilmeldt 3. Mar 06
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 09:28

Hej Mads.

Hvor bliver mit Katja K. blad af?

Jeg kan se på vores kontoudtog, at I har modtaget betaling for vores abonnement, som først starter i december.

Hvis porto`en slår jer totalt ud, for lidt service, så bare sig til, jeg betaler gerne porto for tilsendelse af jeres første 2 numre.
Dette er vist den bedste reklame I kan opnå - og nej, jeg vil gerne have bladet i hånden.

Venter med længsel på posten Wink

Med venlig hilsen

PB

Tilmeldt 17. Nov 06
Skrevet kl. 10:18

Hej PB,

Jeg har ikke lige opfattet at du også ville have maj og septemberudgaven. Men det har jeg så nu ;-)

De kommer med posten en af dagene. Jeg sender i dag!

Mange hilsner,

Mads

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)