Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Asiasisk Tekstil leverandør søges...

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej
Jeg leder efter en som kan hjælpe mig med at producerer puder og sengetæpper med tryk . I første omgang taler vi om 6 forskellige designs og gerne på økologiske tekstiler.
Det er små kvantiteter indtil jeg ved om de sælger.
Kan nogle hjælpe mig med priser etc.

Venlig Hilsen
Charlotte

Fra Skive
Tilmeldt 12. Aug 12
Indlæg ialt: 58
Fra  X-FLEX Skrevet kl. 14:34

Hej,

Prøv at tage fat i Mads fra BRICpro (www.BRICpro.com / mads@BRICpro.dk) , han har masser at kontakter inden for bl.a. textil produktion.

Og så er du sikker på at det ikke er lavet a børnearbejdere, og at der i det hele taget er fornuftige arbejdsvilkår på fabrikken.

vh Morten:)

www.theBA.dk - morten@theBA.dk - 6161 0604

Tilmeldt 17. Apr 14
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 18:29

Hej Charlotte,

Et råd fra en erfaren forretningskonsulent: Små kvantiteter du skal lave i Danmark, for det betaler sig ikke at lave det i udlandet. Producenterne af tekstiler, samt systuerne tager imod en ordre hvis du bestiller større mængder. Od så  kommer der transport omkostninger, med mere. Jeg har lige undersøgt minimumsordre for anskaffelse af bomuldsstof til puder i Polen, som skulle trykkes med en kendt dansk kunstners billeder. Minimumsordre man skal bestille er på 1000 meter, men hvis man er villig til at betaler 50% mere i prisen så kommer det ned til 500 meter.

Hvis du vil producere dine designs (puder og sengetæpper) i Polen i større mængder, af polsk produceret kvalitets stof, med fotorealistisk tryk ligesom på et billede, og sy det på en polsk systue i større mængder, så skriv til mig på leszek@filmfactory.pl   Nabolandet Polen er et medlem af EU, og overholder copyrights loven (ingen vil stjæle dine designs og sælge under eget varemærke). Jeg er en udlandsdansker og forretningskonsulent med 25 års erfaring og jeg bor i Polen i et område med flere professionelle systuer, og professionelle folks i branchen. Min kone er en dygtig skrædder og det er hende som organisere og passer på produktionen af udenlandske ordrer.  

Mvh.

Leszek 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:06

Hej
Mange tak.
Jeg kigger i Dk først.
Vh
Charlotte