Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Efteruddannelse hvor ?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Skodsborg
Tilmeldt 7. Mar 10
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 07:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har en dygtig driftleder som gerne vil have noget uddannelse så hun bliver bedre til sit job

det drejer  sig primært om værktøjer til ex generel ledelse, PU samtaler, arbejdstilsynet osv

hvad er de forskellige ting der skal være på plads i virksomheden.

Jeg har foreslået at hun melder sig ind i ledernes fagforening og tager kursus der, der er også voksen undervisning VUC

Kender I nogle muligheder vi skal se på  - hun vi gerne blive en bedre leder og jeg vil gerne støtte op om det 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 6. Dec 12
Indlæg ialt: 23
Fra  nem-HR Skrevet kl. 12:16

Hej Toogtoerfem,

I kan finde en masse ledelsesuddannelser på efteruddannelse.dk som er den offentlige database over amuskoler og kurser.

Det vil sige I kan finde et kursus i nærheden af jer når det passer jer til en ret god pris. og samtidig søge refusion af det løntab der er forbundet med at mangle en medarbejder i uddannelsestiden.

Hvis I synes det virker uoverskueligt er du velkommen til at kontakte nem-HR så kan vi tilbyde jer at finde kurset, tilmelde jer og samtidig søge jeres refusion og befordring for kun kr. 350,-

Du kan læse mere om hjælp til AMU og VEU-godtgørelse på vores hjemmeside her.

Med venlig hilsen

Martin Rasmussen

Fra Skodsborg
Tilmeldt 7. Mar 10
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 21:36

Hej Martin og Thomas 

1000 tak for hjælpen med at oprette e-box og få min nem-id til at virke super god og professionel service 

alle som har problemer med deres nem id - bør ringe til HR

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)