Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback ønskes.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Oct 07
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

PROBLEM: Vi får alt for få henvendelser/salg, iforhold til vores gamle side som var uden kortbetaling, og slet ikke samme kvalitet som den nye.

Vi søsatte vores nye/reviderede hjemmeside www.netkombi.dk d.25/9 og bad da om feedback her på stedet. Vi fik mange guldkorn, (tak for det) og har rettet op på de fleste ting.

Jeg kan oplyse:
Der er lavet en 301 permanently moved til den nye side.
Vi har ikke nogen pageRank endnu. Havde før en på 2 eller 3
Vi arbejder fortsat med google optimering
Vi har skåret i teksten på forsiden, da mange ikke læser den alligevel.
Vi har skåret ned i antallet af menu' punkter.
Der arbejdes stadig med sidens visning i firefox, der ikke er på plads.

SPØRGSMÅL 1: Er man inde på en varegruppe, så ønsker vi at der er et lille foto ved hver vare, så man ikke skal klikke på linjen for at se hvordan varen ser ud. Dette vil ifølge designeren tage ca. 4 timer at lave. (kr. 1000,- + moms pr. time ) Tager det virkelig en halv dag at lave den slags tilføjelser?

SPØRGSMÅL 2: Hvad syntes i om Font typen? ser det pænt ud, eller hvad er den mest benyttede i disse moderne tider. 

Der er ca.150 besøgende på siden om dagen, men altså færre der køber noget nu i forhold til den gamle side uden netbetaling.

Al kritik/forslag er velkommen. 

Fra London
Tilmeldt 15. Apr 05
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 17:14

netkombi:

Hej Amino'er

PROBLEM: Vi får alt for få henvendelser/salg, iforhold til vores gamle side som var uden kortbetaling, og slet ikke samme kvalitet som den nye.

Vi søsatte vores nye/reviderede hjemmeside www.netkombi.dk d.25/9 og bad da om feedback her på stedet. Vi fik mange guldkorn, (tak for det) og har rettet op på de fleste ting.

Jeg kan oplyse:
Der er lavet en 301 permanently moved til den nye side.
Vi har ikke nogen pageRank endnu. Havde før en på 2 eller 3
Vi arbejder fortsat med google optimering
Vi har skåret i teksten på forsiden, da mange ikke læser den alligevel.
Vi har skåret ned i antallet af menu' punkter.
Der arbejdes stadig med sidens visning i firefox, der ikke er på plads.

SPØRGSMÅL 1: Er man inde på en varegruppe, så ønsker vi at der er et lille foto ved hver vare, så man ikke skal klikke på linjen for at se hvordan varen ser ud. Dette vil ifølge designeren tage ca. 4 timer at lave. (kr. 1000,- + moms pr. time ) Tager det virkelig en halv dag at lave den slags tilføjelser?

SPØRGSMÅL 2: Hvad syntes i om Font typen? ser det pænt ud, eller hvad er den mest benyttede i disse moderne tider. 

Der er ca.150 besøgende på siden om dagen, men altså færre der køber noget nu i forhold til den gamle side uden netbetaling.

Jeg ville bruge en god portion tid på Adwords. Jeg ville opsætte unikt søgeord og tekst til hver enkelt varegruppe således at hvis en person søger på eks. Brioklapvogn kommer I frem med en tekst Brioklapvogn og "klikker" man på teksten lander man på siden med Brioklapvogne.Det kræver en masse tid at sætte op og hvis man ikke er 100% hjemme i det kan man købe sig til hjælp.Oban Danmark www.oban.dk tilbyder at lave hele opsætningen så du også kan måle dine konverteringer og udgifter på hver enkelt varegruppe for et ganske beskedent beløb. Ydermere giver de dig et lynkursus i hvordan du selv løbende kan holde dine kampagner ved lige.

Med venlig hilsen Jacob Laurvigen
Fra Thorsager
Tilmeldt 7. Mar 06
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 11:36

netkombi:

Hej,
Jeg forsøger at svare på dine spørgsmål her.

Tiden smutter let ved computeren, 4 timer er ikke ret lang tid for at lave en ændring.
Bare se her på Amino. Jeg kan nævne flere ting, som burde rettes, og som er selvfølger på andet forumsoftware
som f.eks. PhpBB og SMF.
Det til trods for at  Amino ikke kører på open source softvare, og at der arbejdes intens på det hele tiden. 

Antal manglende besøgende kunne måske skyldet det jeg oplever nu.
Jeg kan slet ikke komme ind på siden...

Beklager at jeg ikke er så positiv, som jeg gerne vil være, men der stod dog:  Al kritik/forslag er velkommen.

Held og lykke med at få siden op Smile

Henning Buddig 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)