Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyhedsmail med ( homofo) bivirkninger :)

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 12. Jul 13
Indlæg ialt: 219
Skrevet kl. 16:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg må indrømme at det er en oplagt mulighed for gratis omtale i de store medier.

Det kan sikkert tjene dig nogle gode links og omtale, der er mere værd end den kunde ;-)

Jeg skriver om visum på ciriusonline.dk

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2492
Skrevet kl. 16:34
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Elsie:

Min tanke er mere, at det ikke er budskabet = signalerne du udsender, det er vel mere det at du udsender dem!

Personligt kan jeg blive godt træt af al den "politiske korrekthed" man bliver bombarderet med, alle vegne. Synes det er lidt plat, faktisk.

Jeg kunne godt afmelde dit nyhedsbrev af den anledning. Ikke fordi jeg hader bøsser, men fordi jeg ikke bryder mig om unødvendig information og ser det som ganske uprofessionelt, at blande forretninger med politiske/religiøse/seksuelle holdninger.

Men du ville mene det var ok hvis nu Jesper "bare" var på Roskilde Festival, og meddelte det til sine kunder?

Det er en servicemeddelelse til kunderne om hvorfor man ikke lige kan forvente en ekspedition i en kortvarig periode, med angiven årsag.

Tilmeldt 10. Jan 13
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 16:47

Det er nok for mig at vide, at der ikke kan leveres i en periode (- hvilket i sig vel er en nyhed man vel helst vil undgå at offentliggøre).

Om årsagen er Pride, Roskilde festival, sølvbryllup i Jylland eller ferie, er ligegyldigt for mig. 

Man har så åbenlyst prøvet at få lidt "lånte pailletter" fra Copenhagen Pride her, at jeg synes det falder helt til jorden.

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 17:40

Elsie:

Det er nok for mig at vide, at der ikke kan leveres i en periode (- hvilket i sig vel er en nyhed man vel helst vil undgå at offentliggøre).

-Absolut ikke enig- jeg har masse faste kunder, så det er helt nødvendigt at informere bedst muligt.

Man har så åbenlyst prøvet at få lidt "lånte pailletter" fra Copenhagen Pride her, at jeg synes det falder helt til jorden.

- Den holdning har du da lov til at have, men jeg synes det ville være mere underligt at forsøge at skjule oplysningen, specielt nu da jeg har betalt tusindevis af kroner for at stå der :)

- Sidst men ikke mindst, synes jeg ikke selv jeg udsender "specielle budskaber", men kan så høre - og erfare at nogle opfatter det således, og det lever jeg fint med :). Omvendt har jeg allerede fået flere positive tilkendegivelser fra kunder.

You cant win them all

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 17:49

Elsie:

De fleste af os vil kalde det service at få den slags at vide, præcis som hvis der holdes ferie eller lign.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Tilmeldt 10. Jan 13
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 12:27
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Jesper Laugesen:
You cant win them all

Jesper, så er jeg en af dem "You can't win". Vi er trods alt nogle stykker af min slags herude - og en del af os er sør'me også beslutningstagere.

For at præcisere hvad en sådan nyhedsmail ville fortælle mig:

1. Dit firma er for lille til at kunne opretholde serviceniveauet overfor mig som kunde, ved aktiviteter udenfor huset (eller sygdom, for den sags skyld).

2. Men du synes det er i orden, fordi du har travlt med at tjene penge ved et "politisk korrekt" event og det bør jeg som kunde også synes.

3. Jeg bør nok finde en anden leverandør (#1).

Jeg tolker det ikke som støtte til Pride Bevægelsen (tværtimod havde du tænkt dig at tjene penge på det), så det er ikke en afstandstagen fra et, i mine øjne, ikke-eksisterende statement.

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2492
Skrevet kl. 12:46
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Elsie:

Jesper Laugesen:
You cant win them all

Jesper, så er jeg en af dem "You can't win". Vi er trods alt nogle stykker af min slags herude - og en del af os er sør'me også beslutningstagere.

For at præcisere hvad en sådan nyhedsmail ville fortælle mig:

1. Dit firma er for lille til at kunne opretholde serviceniveauet overfor mig som kunde, ved aktiviteter udenfor huset (eller sygdom, for den sags skyld).

2. Men du synes det er i orden, fordi du har travlt med at tjene penge ved et "politisk korrekt" event og det bør jeg som kunde også synes.

3. Jeg bør nok finde en anden leverandør (#1).

Jeg tolker det ikke som støtte til Pride Bevægelsen (tværtimod havde du tænkt dig at tjene penge på det), så det er ikke en afstandstagen fra et, i mine øjne, ikke-eksisterende statement.

Mon ikke de fleste fornuftige virksomheder, små som store, også helst er fri for at have dig som kunde!

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)