Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyhedsmail med ( homofo) bivirkninger :)

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Jeg sendte nyhedsmail ud i morges, hvor jeg bla. fortalte om at vi har en stand på Copenhagen Pride senere på måneden med salg af slik, popcorn, slush ice mv. , og at der derfor vil være lidt forsinkelse på forsendelser i den periode.

Her for lidt siden fik jeg så fra en dansk virksomhed " ophørsmail af samarbejde", pga. "de signaler jeg udsender"

Jeg er ikke overrasket over fobier der eksisterer rundt omkring - se bare Uganda, Rusland mv. - men jeg er sku temmelig overrasket over at en dansk virksomhed - og så endda skriftligt til en anden virksomhed netop angiver dette som grund for ophør af samarbejde.

Tag det til efterretning hvis du vil :) For mig ændrer det ikke på hvad jeg deltager i eller støtter.

Fra Gørlev
Tilmeldt 25. Sep 10
Indlæg ialt: 564
Fra  Rohdemedia Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Frygteligt at vi lever i sådan et land. Men det må være en virksomhed, som ikke er interesseret i, at samarbejde og tjene penge. For lige netop til Copenhagen Pride ligger der utroligt mange penge, jo!

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tænk at man ikke kan holde personlige meninger ude fra forretningslivet.

Du overlever nok uden den ene, meget sippede, kunde.

Jeg kunne til nød forstå at de ikke ville handle med dig hvis du ........ øhhh jeg kan ikke engang komme i tanker om hvad det så skulle være.

God fornøjelse med "Pride-standen" - håber du får et godt salg Jesper.

Tilmeldt 12. Aug 11
Indlæg ialt: 372
Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ha ha. Ja man har jo hørt om både hundeprutter-, kloakslam- og holdkæftbolsjer, - og alligevel tror jeg aldrig at vi vil se en pikkestang eller lebbelarve.

Fra London
Tilmeldt 11. Dec 07
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jesper Laugesen:

Tag det til efterretning hvis du vil :) For mig ændrer det ikke på hvad jeg deltager i eller støtter.

Den kunde har lige fyret sig selv, og det er fint, man kan ikke gøre alle glade.

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Lav noget pr på det send pressemeddelse ud og udnyt situationen  til egen fordel. Det er jo stadig agurketid.

Fra Kolding
Tilmeldt 15. Nov 08
Indlæg ialt: 560
Fra  CoolSlips.dk Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Ærlig talt, så ser jeg ikke de "signaler" du udsender. Men herre gud. Så kan I heller ikke bruge dem, hvis de har sådan en holdning.

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Brug situationen til at lave PR ud af det, så vinder du på det og du sætter fokus på et emne, som stadig er tabu for nogle. 

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Sælg røven ud af bukserne og fortæl i næste nyhedsbrev hvilken bragende succes det var for jer og alle partnere :) - Held og lykke !

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Tilmeldt 10. Jan 13
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Min tanke er mere, at det ikke er budskabet = signalerne du udsender, det er vel mere det at du udsender dem!

Personligt kan jeg blive godt træt af al den "politiske korrekthed" man bliver bombarderet med, alle vegne. Synes det er lidt plat, faktisk.

Jeg kunne godt afmelde dit nyhedsbrev af den anledning. Ikke fordi jeg hader bøsser, men fordi jeg ikke bryder mig om unødvendig information og ser det som ganske uprofessionelt, at blande forretninger med politiske/religiøse/seksuelle holdninger.

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)