Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nystartet virksomhed - Første indlæg på amino. - respons PLEASE :D

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 19. Apr 12
Indlæg ialt: 10
Fra  www.usual.dk Skrevet kl. 03:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brian.

Mega fed feedback.

Jeg havde faktisk den popup med varen er lagt kurven på.
Men jeg syntes for mit eget vedkommende den var irriterende. men det er nok fordi jeg har testet siden flere gange og er blevet lidt irriteret på den.

Den kommer på igen :)

Mange tak for feedbacken kammerat :)

- og ang. gaven til lillemor, det lyder da perfekt :D følg os på facebook og se de forskellige konkurrencer :)

god aften/nat

// PEACE OUT 

Tilmeldt 19. Apr 12
Indlæg ialt: 10
Fra  www.usual.dk Skrevet kl. 03:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik. 

1.000 tak for din respons.

Ja, det er meget træls det med tablet/telefon :'/
Har ikke fuldt ud styr på kodning af mobil visning. men jeg vil og skal også have kigget lidt ind på det.

rigtig god tilbage melding.

der bliver helt klart taget noter :-)

mange tak.  

Tilmeldt 19. Apr 12
Indlæg ialt: 10
Fra  www.usual.dk Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Andre der har noget feedback? eller er det hele bar top i orden :D?

SKYD ENDELIG MED SKARPT DRENGE OG PIGER!

Fra Højslev
Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 129
Fra  Lethers Skrevet kl. 17:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Flot side syntes jeg. Nem og overskuelig. Har dog stadigvæk et par ting du kunne overveje at rette/ændre.

- "Fade" når man føre musen over varen, hvorfor? Burde produktet ikke stå skarpere eller måske zoome en smule?

- Da jeg smed en vare i kurven kom der en popup i browserens eget vindue. Hvis du vil have den så sørg for man kan klikke til kurven direkte, jeg blev nemlig i tvivl efterfølgende om jeg havde varen i kurven -> Svært at se kurvens indhold i øverste højre hjørne. Se billede nedenfor.

- Hvad koster fragten? Den fremgår ikke af kurven med det samme. Hvis den er gratis så skriv for guds skyld GRATIS FRAGT!

- Du skal arbejde med din informations tekst/kundeservice. Så se at få lavet en FAQ. Den er også god for Google.

Håber det kunne bruges.

DBH

Rune

Jeg er ejer af Marketingsvirksomheden Lethers.dk. Online markedsføring og rådgivning til dig!

Tilmeldt 19. Apr 12
Indlæg ialt: 10
Fra  www.usual.dk Skrevet kl. 18:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Faktisk rigtig rigtig gode spørgsmål..

Giver meget god mening.

Grunden til "fade" ved hover er nok fordi jeg ville have at man var klar over at siden har registreret at du gerne vil derind / mere for at fortælle dig at du selv kan se hvad du er på vej ind på.  men helt klart, den kigger jeg på med det samme.

Ang. kurvens popup? den har jeg nemlig leget meget med.. er det bedere hvis den selv smider dig direkte hen i kurven, når man har tilføjet en varer?

jeg var bare bange for at det skyndte mere på "brugeren/køberen" end at det blev en hjælp.

Fragten har jeg fjernet fra kurven fordi jeg synes det så for dyrt ud :'( den kommer til sidst ved udtjekning. men tror du har helt ret i den skal stå med i kurven.

FAQ, da tænker du bare at fortælle om siden eller hvad tænker du mere på ang. tekst/kundeservice :D?

Perfekt spørgsmål jeg kan bruge det hele. 

Fra Højslev
Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 129
Fra  Lethers Skrevet kl. 18:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen,

Du skal gøre kunden så tryg som overhovedet muligt, så tidligt i forløbet. Overraskelser får folk til at springe fra eller tvivle. Er der noget de ikke kan finde på din side så køber de ved "naboen".

Vedr. fragten så er folk vant til det, sender du som brev er det jo ikke vildt mange penge.

Det med at føre kunden direkte til kurven, det skal du overveje ud fra en betragtning om, hvorvidt du normalt sælger mere end en vare, hvis ikke så skal de direkte til kurven. Hvis de derimod køber flere ting og ofte vil handle mere, så skal du have tydeliggjort din kurv med en markant farve, eller lade den udvide sig så man kan se, hvad man har i kurven her og nu. Nethandel skal være nemmere end nemt og alle unødvendige handlinger skal minimeres.

Når jeg tænker FAQ (Frequently Asked questions), så tænker jeg, at du laver en liste over de 15 mest stillede spørgsmål. Hvis du ikke har disse så tænk over det mest relevante. Eksempler kan være:

- Levering: Pris og leveringstid

- Retur: Hvordan?

- Reklamation: Hvordan?

- Kontakt: Hvordan?

- Betaling: Hvilke muligheder?

- Grønland: Sender du til Grønland eller andre lande?

Listen kan blive lang, men hold den til de spørgsmål du VED folk vil spørge om, igen og igen. Lur ved "naboen" :)

Håber det kan bruges.

DBH

Rune

Jeg er ejer af Marketingsvirksomheden Lethers.dk. Online markedsføring og rådgivning til dig!

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)