Hej alle. drenge, piger, mænd, kvinder og alle andre der nu følger med. Nu har jeg iagttaget alle jer andre i meget lang tid. og syntes selv at det er ved at være tide jeg smider et indlæg her på amino. Jeg har taget springet og startet min egen virksomhed inden for smykke verdenen.. Meget spændene og meget svært at få noget som helst indført. Men jeg tog modet til mig og sprang ud i det. Det hele er baseret på en webshop kaldet: www.usual.dk (kom endelig med respons) Men jeg har læst alle jeres fantastiske indlæg med at det svarer til at tisse i bukserne for at holde varmen eller noget i den stil :P Jeg skriver dette indlæg i håb om i vil komme med noget respons på webshoppen. og evt. facebook siden. kunne være fantastisk og høre noget fra nogle kloge hoveder på amino :) Fyr den af. PS. smid endelig gerne et like på fjæs siden www.facebook.com/UsualAccessories :) // PEACE OUT :D |
Jeg syntes at du har en fin og overskuelig opstilling. Du har ikke for meget at vælge imellem, og det kan jeg godt lide! Dog lagde jeg mærke til at det første billede der kommer frem, når man åbner din hjemmeside, er utydelig. For mig kommer dette til at virke lidt sjusket.
Dine priser er i top og du lokker med gode tilbud! Helt sikkert et sted jeg vil købe ind (Især dine lækre ure!!!)
Super sejt, og held og lykke med det.
MVH Cecilia Rasmussen