Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nystartet virksomhed - Første indlæg på amino. - respons PLEASE :D

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 19. Apr 12
Indlæg ialt: 10
Fra  www.usual.dk Skrevet kl. 23:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle. drenge, piger, mænd, kvinder og alle andre der nu følger med.

Nu har jeg iagttaget alle jer andre i meget lang tid.

og syntes selv at det er ved at være tide jeg smider et indlæg her på amino.

Jeg har taget springet og startet min egen virksomhed inden for smykke verdenen.. Meget spændene og meget svært at få noget som helst indført.

Men jeg tog modet til mig og sprang ud i det.

Det hele er baseret på en webshop kaldet: www.usual.dk  (kom endelig med respons)
Og har selvfølgelig også startet en facebook side www.facebook.com/UsualAccessories hvor jeg også har været omkring problemet med likes.
Hvor det store spørgsmål har været om jeg også skulle købe nogen former for likes, i den desperate tanke om at det skulle hjælpe mig.

Men jeg har læst alle jeres fantastiske indlæg med at det svarer til at tisse i bukserne for at holde varmen eller noget i den stil :P
Og derfor tillod jeg mig og tage kampen op og prøve at få de realistiske likes. det går meget meget langsomt fremad, og håber jeg så at det vil blive ved med :)

Jeg skriver dette indlæg i håb om i vil komme med noget respons på webshoppen. og evt. facebook siden.

kunne være fantastisk og høre noget fra nogle kloge hoveder på amino :)

ALT KAN BRUGES
- Negativ som positiv.

Fyr den af.

PS. smid endelig gerne et like på fjæs siden www.facebook.com/UsualAccessories :)
PFT. 

// PEACE OUT :D

Fra Kolding
Tilmeldt 3. Oct 13
Indlæg ialt: 143
Fra  Powercircle ApS Skrevet kl. 23:40

Jeg syntes at du har en fin og overskuelig opstilling. Du har ikke for meget at vælge imellem, og det kan jeg godt lide! Dog lagde jeg mærke til at det første billede der kommer frem, når man åbner din hjemmeside, er utydelig. For mig kommer dette til at virke lidt sjusket.

Dine priser er i top og du lokker med gode tilbud! Helt sikkert et sted jeg vil købe ind (Især dine lækre ure!!!)

Super sejt, og held og lykke med det.

MVH Cecilia Rasmussen

Tilmeldt 19. Apr 12
Fra  www.usual.dk Skrevet kl. 23:43

Fantastisk svar!
lige hvad der booster det hele endnu mere.

Urene er gået rigtig godt. derfor der ikke er det store tilbage. der er mere på trapperne.
- så hold dig opdateret ;)

Ang. billedet. hvilket billede er sløret?, jeg syntes selv jeg har lagt mærke til det nogle gange, men da er jeg noget frem til at det bare var mig.
i og med jeg har spurgt min familie og venner osv. og de intet kan se. jeg har prøvet i flere forskellige browsers. og jeg har nemlig samme mål på alle billederne.. men hvis du kan nævne hvilket billede det er, eller evt. linke til det, ville det være fantastisk.

1.000 tak for dit hurtige svar. :) 

Fra Kolding
Tilmeldt 3. Oct 13
Indlæg ialt: 143
Fra  Powercircle ApS Skrevet kl. 23:49

Det var så lidt. Gør man det godt, skal man have ros for det!

Det er det første billede der kommer frem med en kvinde i blomsterkjole og med tattoo på benet. Jeg lagde kun mærke til det, fordi at armbåndet, som er dit produkt, også er sløret. Det kunne være fedt hvis det var det eneste der var tydeligt, så kunden ikke er i tvivl om hvad du sælger.

MVH Cecilia Rasmussen

Tilmeldt 27. Feb 14
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 23:54

cakeofdoom:
Jeg har taget springet og startet min egen virksomhed inden for smykke verdenen
Hvor kommer alle dine "før" priser fra ?

Tilmeldt 19. Apr 12
Fra  www.usual.dk Skrevet kl. 23:59

Det er de priser jeg startede siden op med, da den blev offentlig.

Men jeg var hurtig ude i at jeg hellere måtte sparke et "nyopstartet-tilbud" eller "sommer-salg" afsted. og derfor dalede priserne lidt, og dermed tænkte jeg mere på det som en invistering at folk skulle have interesse i shoppen istedet for at kigge og lukke den ned igen.

1.000 tak for spørgsmålet :D 
spørg og skriv endelig igen. 

Fra Hørsholm
Tilmeldt 2. Jun 12
Indlæg ialt: 128
Fra  homegoal.dk Skrevet kl. 00:00

Under om os: 

Jeg Morten Müller åbnede Usual Accessories i Juni 2014, og har på kort tid udviklet sig meget.

Hvad hr udviklet sig meget? dig, virksomheden, webshoppen? en lidt rodet sætning i min optik :-)

Tilmeldt 19. Apr 12
Fra  www.usual.dk Skrevet kl. 00:04

1.000 tak for det sssp
- fantastisk.

Jeg kan sagtens se det er helt skævt nu du skriver det sådan.
grunden til det er fomuleret så ufattelig dårligt, er fordi jeg har været inde og læse en del om hvordan man får et "personligt bånd" til selve kunden eller læseren.

Og dermed har jeg prøvet så vidt muligt at undgå og skrive "vi" og istedet "jeg"...
Har rettet teksten lidt til nu, så det lyder noget bedere... :D 

Perfekt set. for hver gang i skriver føler jeg det hele er et skridt tættere på det perfkte :D

PEACE OUT :D

Tilmeldt 17. Feb 11
Indlæg ialt: 175
Fra  Xpress Tryk ApS Skrevet kl. 02:03
Hej

Hold k..f en flot hjemmeside med et lille (positivt ment) og super godt udvalg.

Det er meget sjældent jeg for alvor bliver imponeret når jeg ser en webside, men det gør jeg til fulde her. Og det er lige fra produkter, til den super flotte side, din one-page check out og de betalingskort du modtager.

Den eneste ting jeg faldt over var at jeg ikke fik en besked da jeg prøvede at lægge en vare i kurven og det gjorde at jeg trykkede en gang mere, da jeg troede det ikke var registreret. Det ville være godt med en: "Varen er tilføjet din kurv" tekst, eller noget i den stil - men derudover super super god side.

Hvor jeg dog håber du kan få den godt op på Google og få stor succes (og nu ved jeg i hvert fald hvor den næste gave til min kone skal købes).

Mvh Brian
Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 02:20

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)