Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Som så mange andre - hvad skal min webshop sælge?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 5. Aug 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Amino brugere!

Jeg har efterhånden gået og tænkt på at starte en webshop, i snart 5-6 mdr.

Men som så mange andre aner jeg ikke hvilket produkt jeg vil sælge.

Mange siger man skal vælge noget man selv går op i.

Selv går jeg op i fodbold, hvilket jeg ikke mener det kan svare sig at bevæge sig ud i, da der findes utallige sider af dette i forvejen.

Så her er et råb om hjælp! Hvad kan jeg sælge? Alle idéer kan bruges, 

jeg takker på forhånd!

- Morten

Fra Ringsted
Tilmeldt 15. Nov 06
Indlæg ialt: 297
Fra  Lampeguru.dk Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Tja, det er jo et godt spørgsmål - vi er mange som altid kigger efter det næste nye :-)
Hvis du får en løsning på det herinde, skal du nok være heldig, men det kan jo selvfølgeligt være.

Nå, men når det så er sagt, så tror jeg lige så meget du skal se efter hvad du kan gøre bedre.
Det kan jo godt være, at du finder en branche hvor der er flere andre sider allerede, men måske de gør det skidt?
Drop selvfølgeligt bare lamper, der er jeg bedst :-) 

Lamper til enhver smag - Nu over 2000 lamper! LampeGuru.dk

Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 1355
Fra  Bull Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Anno 2014 findes der utallige sider af alt, uanset hvilket hjørne du sætter dig i vil du have konkurrenter. For dit vedkommende ville jeg da bare springe ud i fodbold. Det betyder ikke du skal åbne en stor Unisport 2 op, men du kan f.eks. holde dig til en bestemt niche inden for fodbold. 

Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 16:59
Hvor mange stjerner giver du? :

mortyy:
Mange siger man skal vælge noget man selv går op i.

Det ville jeg holde fast i. - His du 'mener det alvorligt' vil du komme til at bruge UFATTELIG mange timer i de næste år på siden, så hvis ikke det samtidig interessere dig, så bliver du træt af det.

Tilmeldt 5. Aug 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 17:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for svaret bulldesign! :).

Jeg har tænkt meget over fodboldudstyr, som jo er de billigste ting. Problemet for mig er bare, jeg aner ikke hvordan jeg skal starte!

Altså, hvor jeg kan finde tingene "billigt" for at kunne sælge det til priser de helt store firmaer, som Unisport, sælger det for. For der giver jo ingen mening at sælge ting til overpris, i forhold til de helt store sider.

Når jeg vil købe varerne hjem, skal jeg så kontakte mærkerne som producere dem? O.l.

Sådanne ting kunne jeg helt sikkert godt bruge noget hjælp til at læse mere om. Er der guides, på dansk vel og mærke, rundt omkring på nettet, folk derude evt. kan anbefale?

- Morten

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 17:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis ikke du kan gøre det billigere, så skal du gøre det bedre.

Danskerne vil gerne betale for kvalitet, vejledning, support o.s.v. - Men så vil de også have varen.

Gør det bedre!

Fra kolding
Tilmeldt 26. Sep 12
Indlæg ialt: 175
Fra  Train4More Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :

skateboard og longboard samt udstyr…. muligvis os snowboard og kitesurfing… så har du alle boards under en hjemmeside ;)

Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 1355
Fra  Bull Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten, du behøver faktisk ikke at gøre det billigt. Hvis du ikke har et stort startbudget kan du vælge dropshipping, som på en måde kun er win-win for dig.

Ihvertfald kom jeg lige i tanke om at du kunne sælge fodbold sengetæpper, det er ikke særlig dyrt og det kunne blive en god niche :-)

Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau

Tilmeldt 5. Aug 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars.

Mange tak for dit forslag, det lyder utrolig spændende!

Dog er jeg mest til fodbold, da jeg dyrker det flere gange ugentligt, og derfor synes det er det jeg skal gå efter - først og fremmest.

Samt har jeg et stramt budget - hvilket jeg undskylder meget, at jeg ikke fik skrevet i mit indlæg.

Men igen, tak! :-)

Tilmeldt 5. Aug 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 17:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit gode råd bulldesign!

Nu ved jeg ikke så meget om dropshipping, men vil klart læse ind for det!

Når du nu nævner fodbold sengetæpper, så ved du tilfældigvis ikke hvordan jeg nærmere kan komme igang?

Finde producent osv.

Men hvert fald, det hjalp mig utrolig meget! Stor tak for din hjælp - sætter jeg meget pris på :-).

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)