Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Programmører søges til www.mylook.nu

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. May 07
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Programmører, front- og back-end!

Jeg er i gang med at udvikle www.mylook.nu, som er en visuel platform for modebloggers med udgangspunkt i en virtuel garderobe. Idéen er at gøre det nemt at finde fashioninspiration fra rigtige mennesker og dernæst præcis det tøj de har på.

Jeg leder efter talentfulde programmører med mod på at være med til at bygge platformen. Jeg har fået en dygtig programmør til at lave fundamentet, som det kan ses på www.mylook.nu , og har færdige designs til version 1, som kan ses i denne dropbox-mappe: https://www.dropbox.com/sh/h8wbc7ae5931m3f/AAAobCKLpxxO6UuXcSRDg63Va.

Jeg betaler for server og direkte udgifter, du bidrager med kode. Din belønning/betaling vil være i form af ejerandele. Jeg har indtil videre brugt 40k på projektet og ca. 8 mdr.

Hvis du har lyst til at høre mere om projektet, funktionerne, opgaverne, forretningspotentialet og ambitionerne, så send mig en pm og vi kan tage en snak.

Venlig hilsen

Tue Gade Holdensen

Omtanken ApS, Vejle

Fra Hvidovre
Tilmeldt 24. Nov 10
Indlæg ialt: 44
Fra  MediaBroke Skrevet kl. 12:50

Inden jeg går videre.

Skal det forståes som en hjemmeside eller en applikation?

Fra Århus
Tilmeldt 1. Apr 14
Indlæg ialt: 35
Fra  Helseslik.dk Skrevet kl. 13:57

Hvilket kodesprog agter i at programmere siden i?

Fra Århus
Tilmeldt 1. Apr 14
Indlæg ialt: 35
Fra  Helseslik.dk Skrevet kl. 20:33

Men hvis vi snakker om PHP eller Ruby som ovenstående sprog, kan jeg helt klart hjælpe. Jeg har også mulighed for app udvikling til android platforme.

Fra Flensburg
Tilmeldt 14. Jan 14
Indlæg ialt: 272
Skrevet kl. 20:40

Danmarks nye eksklusive sexshop winkwink.dk. Der har et stort udvalg af sexlegetøj, og lingeri.

Tilmeldt 20. May 07
Skrevet kl. 22:39

Hej Philip

Jeg tænker det er en hjemmeside, selvom det kan være vi tænker definition af applikation forskelligt.

Den er i alt fald kodet i:

- ASP.NET MVC

- C#

- MSSQL

- NHibernate

- JQuery

Venlig hilsen Tue

Tilmeldt 20. May 07
Skrevet kl. 22:41

Hej Jonas

Den er kodet i:

- ASP.NET MVC

- C#

- MSSQL

- NHibernate

- JQuery

Indtil videre er der behov for tweaks og finpudsning, android appen er noget længere ude i udviklingsspektret :)

Vh Tue

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)