Hej Aminoer! På opfodring af Dineros support søger jeg nu Jeres hjælp. Jeg er lige nu ved at skifte fra Billys Billing til Dinero og skal derfor have oprettet min åbningsbalance. Det drejer sig om følgende tal, jeg skal have overført: Bankbeholdning Min bankbeholdning er positiv, min selskabskapital er ligeledes positiv, jeg har moms tilgode ved skat og årets resultat er lige nu negativt. Jeg har forsøgt at bogføre disse ud fra Dineros vejledninger, men får hele tiden fejlen: "Åbningsbalancen går ikke i 0". Dette forstår jeg ikke, da den går i 0, når jeg regner efter med lommeregneren. Det kan være, at jeg bogfører på forkerte kontis eller med forkerte fortegn så vil høre, om der er andre, der har stået i lignende situation som måske kan hjælpe mig? God dag til jer alle! :-) |
Prøv at vise et eksempel på, hvordan du prøve at føre dine åbningstal - brug gerne fiktive ta - så er det lidt lettere at se, hvor fejlen op står.
Det programmet fortæller dig er formentlig, at du ikke krediterer og debitrer lige meget i dine posteringer.
VH
Ditte