Hej Aminoer Håber der er nogle derude der kan hjælpe mig, mit firma har fået hænderne i et domaine hvor der har kørt en online spil på Dansk. og den sammenhæng er den første ejer af spillet kommet ud med en tro kopi af den helt gamel udgave at spillet. Vi er nu der hvor han ikke vil ændre navnet på spillet da han siger han har rettighederne på spillet og dets forkortelse. Vi har i planer om at lave vores egen revideret side af spillet. og kan her smide et citat han har langt på spillets interne forum Håber på noget hjælp. er der noget at gøre der eller har vi et ubrugbart domaine
"Jeg har i dag modtaget ovenstående besked fra Johan F D, og kan ud af dette udlede at han ikke har intentioner om at overdrage domænet til mig. Dog vil jeg holde fast i at jeg til enhver tid er i min gode ret til at have et online spil liggende som hedder AKnightsGame og derfor VIL jeg ikke lukke det eller ændre navnet på spillet. Jeg vil udtænke et nyt domæne til spillet og når jeg har gjort det kommer der nærmere besked. |
Som jeg læser det, så handler det vist ikke så meget om selve domænet, men mere om det omtalte spil.
Har du købt domænet af vedkommende?
har du købt spillet af vedkommende?
Hvis du ikke har købt spillet/rettighederne af vedkommende, så er det vel dig der er lidt ude på kanten eller misforstår jeg dit indlæg?