Hej alle her på Amino Har i lang tid gået og tænkt på, at starte en lille webshop hvor der handles med nøgler/koder til spil og lidt forskelligt software. MEN... Hvor skal jeg starte, det med selve webshoppen kan man jo mere eller mindre læse sig frem til, men tager selvfølgelig i mod gode råd (Jeg tror jeg får brug for dem) Mit spørgsmål lige nu er, hvordan og hvor jeg får fat i disse nøgler. - Hvor og hvordan får jeg fat i de licensnøgler jeg vil sælge - Hvad er tilladt ved denne form for salg, og hvad er ikke tilladt? - Hvad ville være et godt start budget - Skal jeg have en til at lave en webshop for mig? (Kan ikke kode, ville bare høre om der var andre muligheder:)) - Hvad skal være i orden juridisk set? Og jeg kunne jo blive ved :D Kort og godt mangler jeg bare nogle super gode råd :) Jeg mener det her super seriøst og da jeg ikke rigtig har specielt meget at tage mig til i det her år, tænkte jeg at mine tanker og drømme skulle blive til virkelighed. :) Håber i tager godt i mod mig og mit første indlæg :) |
Har du tænkt en tanke som dette og hvad var svaret ?
"Hvorfor skal folk købe i min webshop kontra de XX andre der tilbyder præcis det samme, har super skarpe priser, kæmpe udvalg og fede webshops?"
Bestemt ikke fordi du skal opgive overhoved, men hvis man fx skal smide XX.XXX kr i projektet (Bare et eksempel), så skal det trods alt være realistisk at tjene ind igen, og det er et marked med super mange spillere på.