Hej! :-) Er der nogle derude som kender et godt program/løsning til at sende en automail til ens kunder. Fx efter en uge efter deres bestilling. En løsning så jeg bare skulle skrive deres mail ind på et program, som automatisk sender dem en mail en uge senere. En mail hvor jeg spørger ind til hvordan oplevelsen har været, og man de kunne skrive en anmeldelse på Trustpilot. Jeg bruger mono.net som shop løsning. Venlig hilsen Simon |
Hej Simon :)
Jeg arbejder hos mono, så jeg blev lige nysgerrig da jeg så dit spørgsmål. Jeg lavede lidt research på emnet, og fandt ud af at Mailchimp har en service der hedder Autoresponders som nok kan hjælpe dig med at sende automails ud til dine kunder. Nu ved jeg ikke om du selv har erfaring med Mailchimp, men vi bruger det selv herinde og jeg synes personligt at det er både nemt og effektivt (og billigt) :) Så prøv at læse mere om det, og se om det er noget for dig. Og ellers er jeg sikker på du sagtens kan finde andre systemer derude, som har en lignende funktion.
Håber du finder en løsning du bliver glad for!
De bedste hilsner
Line
PS: Har sendt en mail til vores udviklingsafdeling og forhørt mig om vi kan få indbygget en sådan feature i mono's egen nyhedsbrevsfunktion (Kryds fingre). Det skal vi da også have ;)