Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min egen revisor

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Halløj derude

Jeg ejer en lille butik der sælger dagligdagsvarer og tips og lotto. Pt. betaler jeg en revisor for at holde styr på min bogføring, regnskab mm. hver 6. måned. I de seneste par år er det gået ned for min omsætning og især nu, må jeg begynde at passe på, hvis jeg ikke skal dreje nøglen om. Derfor vil jeg gerne være min egen revisor og spare de penge, der kan holde mig fra fattiggården.

Men jeg aner bare ikke ingenting om bogføring og regnskab og moms etc., og håbede at en venlig sjæl derude måske kunne skære det hele ud i pap (og jeg mener VIRKELIG skære det ud) eller har et link hvor jeg kan lære dette. Jeg tror jeg vil benytte mig af Dinero, som jeg har hørt så meget om.

Takker på forhånd Geeked

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:08

Hvad betaler du om året for det hele?

Det kan jo være du finde en billigere også selv slip for at lave regnskab, det kan jo komme til at koste det samme eller dyrere, hvis du laver noget dårligt bogføringsarbejde.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:36

Jeg betaler godt ca. 15.000 om året, og det kunne jeg sådan set godt, men er bare interesseret i at lære det hele selv og have det helt store overblik over min forretning. Og vidste ikke at det kunne blive dyrt af at bogføre forkert?

Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 2130
Skrevet kl. 17:31

The Guy:
Jeg ejer en lille butik der sælger dagligdagsvarer og tips og lotto

Jeg har ikke kendskab til denne type, men der kan vel være noget med moms uden moms, afregning til Danske Spil osv, varer der er overskredet sidste salgsdato osv.

Jeg ved ikke hvor mange bilag, du har om måneden. Alternativ: Find en ekstern, du kan stole på, til bogføring. Så kan du jo evt. selv gennemgå materialet, så du finder den "røde" tråd og på sigt evt. selv overtage det.

Nu ved jeg ikke hvilken landsdel du befinder dig på, jeg kender een i min der måske kan hjælpe dig.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)