Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

God ide? Webshop til luksus skjorter

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Aug 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer… 

jeg går med tankerne om at starte en webshop med salg luksus skjorter. og tænkte i den forbindelse på om nogen herinde synes den ide var værd at føre ud i livet??

Mikkel 

Fra Brønderslev
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 514
Fra  Daltek IVS Skrevet kl. 13:14

Hej Mikkel.

Nu bliver jeg lige lidt hård i filten ved dig, håber du overlever.

Der er 2 ting i vejen.

1. Når du tror så lidt på ideen selv at du er nødt til at få bekræftelse på om det er en god ide herinde, så vil jeg sige nej. Dit engagement i din egen ide vil ikke være 100% når du ikke tror på den selv. Vil du have det til at lykkedes fordi du tror det er det eneste rigtige at gøre så vil det med stor sandsynlighed også lykkedes for dig fordi du ånder og lever luksus-skjorter dag ind og dag ud. Men hvis ikke er det dødsdømt fra start.

2. Luksus skjorter - her går jeg ud fra vi taler Versace og den slags. Problemet i den del er at hvis jeg skal købe en skjorte til 1000.- kroner eller mere så vil jeg prøve den, se hvordan den sidder på mig, kan jeg lide farven / farverne ? Jeg er knap så kritisk hvis det er en t-shirt til 75 kroner. Og hvad den del med at prøve den angår er der jo masser af butikker jeg kan gå i for at købe mig en rigtig dyr luksus skjorte.

Det er dog ikke punkt 2 der er kritisk her, det er punkt 1. Tror man ikke selv på det så bliver det aldrig godt..

Fra Gravens
Tilmeldt 10. Jun 14
Indlæg ialt: 34
Fra  Profillageret.dk Skrevet kl. 14:59

Jeg er enig med Uldal...

Det bliver en lang sej kamp... luksus mærkerne ser nok helst ikke deres priser udbudt til andet end vejl.udsalgspris, så for det første kan det blive svært at finde dine leverandører.

Og hvis du ikke kan sælge billigere, så villle jeg da personligt hellere købe i en butik til samme pris, hvor jeg så også kan prøve den.

Men alt kan stort set lade sig gøre hvis man bare tror på det og har viljen... det er set flere gange.

Profillageret.dk - Alt i tætningslister & gummilister

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)