Vi har et mindre dansk pladeselskab som kunde og i forbindelse med lanceringen af nye kunstnere skal de have designet 6 stk mySpace profiler. Vi har som bureau ikke beskæftiget os ret meget med mySpace og føler derfor ikke at vi har den nødvendige ekspertise til at få kunden i mål til en rimelig pris. Vi skal ganske enkelt bruge for lang tid på at eksperimentere for at få mySpaces kringlede html redigering til at makke ret.
Er du superdygtig myspace-designer med masser af erfaring med systemet? Send mig et par links på referencer og så kvitterer jeg evt. med en henvisning.
Hvis I overhovedet ikke finder en designer til jobbet vil jeg da meget gerne hjælpe. Jeg har 9 års erfaring med design af digitale løninger, og har arbejdet med et utal af systemer, som mere eller mindre kan de samme. Jeg har overhovedet ingen erfaring med myspace, men det virker til at være et system som så mange andre, der skal bare laves noget fedt design og så skal det implementeres, og hvordan det skal gøres, det er jo til at finde ud af
Vi er netop begyndt på, at se på myspace profiler. Ikke fordi min egen er specielt imponerende, da jeg nemlig også syns at deres systemer er utroligt kringlede, så det er jo en dårlig reference at komme med. Men jeg arbejder sammen med en amerikansk fyr som er hamrende dygtig til netop myspace.
Men hvad der er "rimelig pris" er vidst meget forskelligt fra person til person. Jeg skal bare vide lidt om hvem jeres musikere ér og hvad I har i tankerne / stilmæssigt og hvilke materialer I selv vil levere?
Derudover kan vi nok finde ud af en samlet løsning, således at vi kan lave myspace profiler OG websites til jeres kunstnere? Har tidligere selv udgivet musik, så har da trods alt en finger på pulsen og kreativt mindset ;)
Vær venlig at gå ind på sitet www.nicosialonghi.com og udfyld kontaktformularen med oplysninger, så vil jeg vende tilbage iaften eller imorgen aften.
med ordene "rimelig pris" mener jeg udelukkende en pris hvor timeprisen matcher ekspertise og know-how. Det føler vi som sagt ikke vi kan levere i MySpace systemet og det det er udelukkende derfor jeg nu forsøger at finde en god leverandør på dette medie.... for at min kunde kan få det bedste resultat ud af sine penge.
Hvordan kunden præcist leverer materialet er jeg endnu ikke klar over, men de plejer selv at levere billeder og tekst. Jeg vil lade tråden her leve lidt endnu for at se om der skulle komme flere tilbagemeldinger og vil derefter overlade det til kunden selv at kontakte en eller flere af jer.
Det er helt iorden og ganske fornuftigt - Jeg sender jer en mail, som I kan vælge at videresende til jeres kunder. Og hvis I skulle have interesse i en samlet løsning til jeres kunstnere, så ser vi skam også på dét. Det vil jo give lidt at forhandle om, samt at det er "de samme fingre og øjne" som er på både myspace og websitet.
Har I noget bud på, hvornår I skal fremlægge til jeres kunder? Eller hvornår kunderne melder tilbage til jer?
Nu er jeg ikke selv MySpace ekspert - men hvad med at finde nogle danske profiler du syntes er fede, og så kontakte dem og høre hvor de har fået dem lavet..
Ved at 3 af mine venner vidst fik lavet en gratis af en veninde..Stikker du sådan en 1000kr for at lave en MySpace, bliver hun vel lykkelig.. Og i får en der virkelig har forstand på MySpace..
Tror faktisk det er lige så godt at få en daglig MySpace 'nørd' til sådan et job, som det er at hyrer en der kan webdesign, som jeg i øvrigt også selv har god erfaring med, men nok selv ville gå den anden vej.