Skal bare stadig være helt sikker. Hvis jeg ikke vil have spam mails, så skal jeg betale penge for at undgå det?
Hvad betyder det iøvrigt at det er på engelsk? -skal man så betale 18USD for at få det på dansk?
Måske bare mig der er en klovn, men syntes ikke jeg kan se hvordan chatvinduet vil præsentere sig på min side, når det henholdsvis er minimeret og foldet ud?
Hej EnNyIde
Det er korrekt, at man skal betale for nyhedsmodulet for ikke at modtage vores nyhedsbrev. (Hvilket indeholder information omkring diverse tilbud og sådan - Ikke SPAM)
Som standard er Ejer siden (der hvor man opsætter systemet) på engelsk. Det samme er Agent og chat siden. Det er korrekt at man skal betale et engangsbeløb for, at kunne sætte disse til dansk.
Du vil under Kode & Opsætning kunne se hvordan Online og Offline ikonet vil se ud. Ellers klik på ikonet på victorchat.dk og se hvordan det virker :)
Jeg håber ovenstående besvarer dine spørgsmål
/Peter
Mød dine kunder, mens de er online, og få mersalg ud af din online tid! Opret en gratis ejer profil og tilbyd Chat support på din webside eller webshop indenfor 5 minutter. Se mere på: www.VictorChat.dk
Ja, måske skulle du på din hjemmeside, lave en eller flere videoer hvordan det virker og nogle screenshot hvordan det ser ud?
Hej erjegher
Jeg tog dit tidligere indslag op med hensyn til, at lave et plugin til WordPress, hvilket jeg lige er blevet færdig med her nu. (Derfor svarer jeg først på beskeder her nu)
Sig til hvis du ønsker, at jeg sender det til dig da jeg endnu ikke har fået lavet selve undersiden hvorpå man vil kunne finde diverse plugins (jeg knokler for, at nå de mange tiltag I Amino brugere ønsker)
Jeg vil indenfor meget kort tid begynde, at lave videoer, så man kan se hvordan de enkelte funktioner/moduler fungere, men ellers er jeg online til support på victorchat.dk
/Peter
Mød dine kunder, mens de er online, og få mersalg ud af din online tid! Opret en gratis ejer profil og tilbyd Chat support på din webside eller webshop indenfor 5 minutter. Se mere på: www.VictorChat.dk
Virker det kun på det domæne man har valgt under oprettelsen? Prøvede lige på en anden side som ikke er live, og den viser ikke chat funktionen.
Hej Carsten
Jeg begynder snart at lave videoer, men indtil de er færdig så fang mig via support chatten på victorchat.dk
Webside funktionen gør kun, så man kan holde styr på de enkelte websider hvorpå man bruger VictorChat ikke andet.
Det er dermed muligt, at kopier HTML koden ind på alle de websider du ønsker at bruge victorchat på.
Jeg vil gerne lave en remote og foretage opsætningen for dig, såfremt du ønsker det.
Ellers oplyst hvilket system det er du benytter, så ser jeg om det er muligt, at lave et plugin hertil (ligesom jeg dags dato har gjort til WordPress)
Jeg står til rådighed for hjælp, hvis det ønskes
/Peter
Jeg smider nok lige en mail en af dagene når jeg har tid til at kigge nærmere på det, istedet for at køre support over Amino.
Men bare til info prøvede jeg at smide dit kode på en side der kører Ember.js og Handlebars (egenudviklet side).
Hej Carsten
Det er helt i orden. Vedr. websiden så indsæt koden i footer eller header delen, da de som regel er kodet så de vises på flere af siderne. Mere så du slipper for, at skulle kopier HTML koden ind på hver enkelt webside.
Men igen, sig til så hjælper jeg gerne
/Peter
Ønsker du hjælp til opsætning af plugin, så sig venligst til.
Vedr. nyhedsbrev og sprog modulerne - Send mig en privat besked, så ser vi på en rabat
Nu vil jeg altså gå i seng, så jeg snart kan få lov til, at stå op igen og arbejde - Jeg glæder mig allerede
/Peter