Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Status, her 7 måneder efter en personlig udfordring!

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)
Tilmeldt 7. Apr 14
Indlæg ialt: 45
Fra  VictorChat Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :

erjegher:
Super produkt du har lavet og alle de timer du har lagt i det. Hvad er planen fra nu af? Kunne være du skulle oprette en aftale med partner ads og tilbyde en fast lead pris, for dem som opretter sig, for at få flere til at prøve det?

Tak for din ide, ved du om man via dem kan specificere sit målgruppe, så jeg rammer folk med websider, webshops og andet relevant for Victorchat?

/Peter

Mød dine kunder, mens de er online, og få mersalg ud af din online tid!
Opret en gratis ejer profil og tilbyd Chat support på din webside eller webshop indenfor 5 minutter. Se mere på: www.VictorChat.dk

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 12:38

Send en mail direkte til partner ads her maildk@partner-ads.com og spørg hvad de kan tilbyde.

Tilmeldt 7. Apr 14
Fra  VictorChat Skrevet kl. 12:39

erjegher:
Send en mail direkte til partner ads her maildk@partner-ads.com // */ // ]]> og spørg hvad de kan tilbyde.

Hej, okay - tak for info Big Smile

/Peter

Opret en gratis ejer profil og tilbyd Chat support på din webside eller webshop indenfor 5 minutter. Se mere på: www.VictorChat.dk

Tilmeldt 12. Feb 07
Indlæg ialt: 1108
Skrevet kl. 13:02

Imponerende! :)

www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:28

Har pt Zopim chat.. men vil da prøve dit af. -Det virker også på wordpress ik?

Kan det virkelig passe at man skal betale penge, hvis man IKKE ønsker at modtage spam-mails med reklamer fra forskellige ting?

Tilmeldt 7. Apr 14
Fra  VictorChat Skrevet kl. 16:01

R.L. :
Imponerende! :)

Hej R.L.,

Af hjertet, tak Big Smile

/Peter

Tilmeldt 7. Apr 14
Fra  VictorChat Skrevet kl. 16:09

EnNyIde:

Har pt Zopim chat.. men vil da prøve dit af. -Det virker også på wordpress ik?

Hej EnNyIde

Tak Smile

Ja VictorChat virker også i Wordpress, dog har jeg endnu ikke nået, at få lavet et plugin for installation heraf.

Men du kan kopier/indsæt HTML koden i footer siden af Wordpress, så vises den på all sider.

HTML koden er lavet på den måde, at det er lige meget hvor du indsætter den, bare koden står på den eller de websider du ønsker den skal vises på.

Men igen, når man gerne vil have vist VictorChat under flere websider, så er det nemmeste at indsætte den på footer siden.

Hvis du ønsker hjælp til at gøre det, så hjælper jeg gerne gratis med opsætningen.

/Peter

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:40

Tak for tilbudet om hjælp til at sætte det op.

Skal bare stadig være helt sikker. Hvis jeg ikke vil have spam mails, så skal jeg betale penge for at undgå det?

Hvad betyder det iøvrigt at det er på engelsk?  -skal man så betale 18USD for at få det på dansk?

Måske bare mig der er en klovn, men syntes ikke jeg kan se hvordan chatvinduet vil præsentere sig på min side, når det henholdsvis er minimeret og foldet ud?

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 17:27

Ja, måske skulle du på din hjemmeside, lave en eller flere videoer hvordan det virker og nogle screenshot hvordan det ser ud?

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 18:39

erjegher:
Ja, måske skulle du på din hjemmeside, lave en eller flere videoer hvordan det virker og nogle screenshot hvordan det ser ud?

Enig Smile

Virker det kun på det domæne man har valgt under oprettelsen? Prøvede lige på en anden side som ikke er live, og den viser ikke chat funktionen.

Mvh Carsten

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)