Hej Aminoer Tak for et godt forum Til regnskabet til en restauration er jeg lidt på udkig efter et regnskabsprogram. Jeg vil gerne selv bogføre og det jeg lægger vægt på er at programmet er rimeligt let at gå til, at man kan sammenligne budget og realiserede tal, gerne integrérbart med et lønsystem som DanLøn, det er et plus hvis det er tilgængeligt online - men ikke bidende nødvendigt. Vi kommer ikke til at fakturere så meget, så den funktion er ikke den væsentligste, men det er derimod indføringen af den daglige kasserapport. Herudover skal vi også bruge en smule lagerstyring. Det vil være et stort plus hvis det er let at danne sig et overblik over udviklingen i regnskabet måned for måned og måske endda uge for uge. Nogen forslag? Simon |
Hej
Prøv at downloade programmet SummaSummarum. Efter download kan du lave 300 posteringer i programmet inden du skal anskaffe en licens.
Alle 4 versioner af programmet kan prøves samtidig, men skal du bruge lagerstyring vil den store Enterprise udgave nok være den mest aktuelle.
Der er til SummaSummarum udviklet et udemærket butikssystem, som hedder Alskassen. SummaSummarum er ikke en online løsning.
Ønsker du mere info om SummaSummarum og Alskassen er du velkommen til at kontakte mig.