Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nr. 1 på Google

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du har en trylleformular som gjaldt samtlige ens 300 sider, ville alle da ikke kunne være NO.1

Er det tilfældigt?? at du ligge i toppen, for min side ligge også øverst, uden at jeg har gjort noget særligt, så hvad skal man tro??

Dæk manden, hvad har han gjort for at ligge højt oppe og jeg mener, at hvis samtlige 300 dækfirmaer gjorde som ham, ville alle da ikke kunne ligge i toppen, da det er 300 sider der slås om toppen..

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 12:13

Mulefar:
Hvis du har en trylleformular som gjaldt samtlige ens 300 sider, ville alle da ikke kunne være NO.1

Det er da åbenlyst at det sagtens kan lade sig gøre...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:16

Ja, det er da totalt åbenlystSmile, den anonyme mulefar er bare en eneste der ikke kan se det Big Smile LOL

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 12:19

Nå, den kommer ikke længere, for 300 sider kan IKKE ligge som nummer 1 på 1, side i Google , og side 2 og side 3 og side 4 osv..side 278 ligger som nummer 278 efter nummer 1!!

Er det ikke bare pral?? Confused

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:22

Er det bare mig.... eller.... LOL LOL

Fra København
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Safegear ApS SorteSokker.dk Skrevet kl. 17:11

Haha :p  - Vælger at lade være med at kommentere ovenstående diskution..

- Men jeg vil da gerne høre; Hvordan kan man overhale en højere rankering på google? Og kan det virkeligt lade sig gøre at vippe nummer 1 af pinden? Hvis "Ja", hvordan???

Dbh. Yngvi

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Skrevet kl. 21:19

Mulefar:
Nå, den kommer ikke længere, for 300 sider kan IKKE ligge som nummer 1 på 1, side i Google , og side 2 og side 3 og side 4 osv..side 278 ligger som nummer 278 efter nummer 1!!

OK, det argument holder da slet ikke vand...

Spøg til side, naturligvis kan kun en side ligge nummer 1.

Mvh Jesper

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 21:24

Yngvi K.:

- Men jeg vil da gerne høre; Hvordan kan man overhale en højere rankering på google? Og kan det virkeligt lade sig gøre at vippe nummer 1 af pinden? Hvis "Ja", hvordan???

Ja det kan man da sagtens bare spørgs cygnet han er helig nogen gange at være nr. 1 med jonsen.dk på ure.. Hvor vintageure.dk i mange mange mange måneder har lagt nr. 1

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 21:27

Jeg skriver lige overstående igen, da der er 1 mill stavefejl.. og min rediger knap er væk selv efter 2 sek.

Yngvi K.:

Ja det kan man da sagtens bare spørg cygnet han er heldig nogen gange at være nr. 1 med jonsen.dk på ure.. Hvor vintageure.dk i mange mange mange måneder har lagt nr. 1.. Så det kan da bestemt lade sig gøre.

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Skrevet kl. 21:28

Yngvi K.:

Lad os sige du vil ligge numer 1 på "widgets". Svar: Skaf indgående links med teksten "widgets". Masser af links.

Mvh Jesper

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)